2 / 9

Oferta s-a diversificat in anul crizei

In ceea ce priveste profilul clientilor care aleg sa-si petreaca duminica in acest mod, Dana Chiriac declara ca cei mai multi sunt persoane active, cu venituri peste medie si varsta cuprinsa intre 35-55 ani, cu familie si copii, care obisnuiesc sa mearga la restaurant cel putin o data pe saptamana.

“Targetul il reprezinta, in principal, expatii, personal diplomatic sau business, middle si top manageri, VIP-uri din zona show-biz si, in general, din sfera publica”, completeaza Laura Hamzea.

In acelasi timp, directorul de marketing al hotelului InterContinental observa faptul ca, desi anul 2009 a fost marcat de criza financiara, si oferta brunch-urilor din piata s-a diversificat in comparatie cu 2008, numarul clientilor ramanand constant.

“In ultimele luni am inregistrat o crestere constanta, limitata insa de spatiul existent. Avem aproximativ 150-180 de clienti in fiecare duminica, ceea ce confirma ca brunch-ul face parte deja din traditia noastra si se bucura de aprecierea clientilor”, completeaza Adrian Adam(foto).

Aceeasi crestere a numarului de rezervari a fost observata si la Crowne Plaza pentru Sunday Brunch, incepand cu luna septembrie a acestui an, conform declaratiilor Irinei Frumuselu, coordonator vanzari.







Inapoi la articol

Setari Cookie-uri