3 / 4

Ce planuri are Sanoma pentru MagazinulDeCase.ro

Dupa ce in luna mai, Sanoma Digital a angajat un project manager (n.r: Florin Pravai, anterior director divizie produs la eMag.ro) si o firma de dezvoltare web, cel mai important proiect pentru MagazinulDeCase.ro este lansarea unui indice imobiliar, pe baza preturilor de tranzactionare a locuintelor.

“In prezent, prelucram datele pentru un indice despre evolutia preturilor, care va fi lansat pana la sfarsitul anului. Spre deosebire de celelalte portaluri, noi avem contact direct cu proprietarii si cunoastem pretul la care s-a vandut imobilul respectiv”, a declarat Adina Vasilescu.

Tot pana la finele anului vor fi lansate si anunturile video, care ar putea fi folosite in special pentru proprietatile cu valoare ridicata sau pentru ansamblurile rezidentiale, spune Vasilescu.

In ceea ce priveste modelul de functionare a portalului, respectiv anunturi postate doar de proprietari, acesta va fi pastrat cel putin inca un an, nefiind exclusa apoi colaborarea cu agentiile imobiliare. Managerul Sanoma Hearst considera insa ca lipsa de profesionalism a multor agenti imobiliari este un avantaj pentru MagazinulDeCase.ro, pentru ca multe persoane prefera sa incheie o tranzactie direct cu proprietarul.

O alta schimbare ce urmeaza a fi implementata este suplimentarea ofertei de proprietati, care in prezent include doar locuinte.

“Ne vom extinde si pe terenuri, dar vom ramane pe rezidential, fara a merge pe comercial sau spatii birouri. Acela ar fi un alt segment de business care nu cred ca functioneaza atat de bine in online, intrucat sunt agentii imobiliare foarte mari care satisfac nevoile pietei pe aceste segment, unde rolul agentului imobiliar este intr-adevar important”, afirma Vasilescu.

In urmatoarele trei luni, Sanoma Digital intentioneaza sa creasca numarul de vizitatori ai portalului imobiliar cu cel putin 100%, in contextul in care foarte multi cumparatori ar putea proveni din randul cititorilor celorlalte site-uri detinute de Sanoma.

“Avem deja o baza de plecare, respectiv site-urile din portofoliul Sanoma, in care profilul utilizatorilor se califica destul de bine pentru astfel de achizii: sunt persoane care se casatoresc, pentru care avem site-ul miresici.ro sau care devin parinti, acestia fiind vizitatori ai site-urilor parinti.com si mami.ro”, explica Vasilescu.

Iar daca pentru numarul de utilizatori sunt previzionate cresteri, pentru cifra de afaceri managerul se asteapta la o stagnare, dupa ce anul trecut MagazinulDeCase.ro a inregistrat venituri de circa 200.000 euro.

“Cresterea cifrei de afaceri credem ca va fi posibila incepand cu anul viitor, cand ne-am propus, de asemenea, sa fim pe break-even (n.r: cheltuielile egaleaza veniturile)”, a incheiat Adina Vasilescu.

Sanoma Digital Romania este detinuta in proportie de 100% de Sanoma Magazines, in timp ce Sanoma Hearst Romania este un joint-venture intre Sanoma Magazines si Hearst Corporation. Pana in prezent, MagazinulDeCase.ro este singurul proiect care face parte din portofoliul Sanoma Digital Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri