Burda International achizitioneaza Sanoma Hearst Romania, editorul Cosmopolitan

Burda International GmbH achizitioneaza toate activitatile Sanoma Hearst in Romania, unul dintre cei mai mari publisheri de pe piata locala, cu branduri precum Cosmopolitan sau National Geographic in portofoliu, devenind astfel unul dintre cele mai mari trusturi media din tara, cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media online.

Prin aceasta achizitie, Burda Romania, o companie care detine brand-uri precum Practic in bucatarie – cea mai bine vanduta revista din tara –, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis isi adauga la portofoliu nume precum Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.

Astfel, compania devine unul dintre cei mai importanti publisheri de reviste, ajungand la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania.

„Am mostenit brand-uri puternice si trainice in Romania. Vom crea o companie media moderna, care va fi bine pozitionata in exploatarea tuturor oportunitatilor de pe piata de publicatii si media on-line in Romania, in anii ce vor urma”., Fabrizio D’Angelo, afirma CEO Burda International.

Tranzactia a fost notificata Consiliului Concurentei si va putea fi implementata doar ulterior emiterii unei decizii de autorizare.

Burda International GmbH este activa pe 17 piete, publica in prezent peste 230 de reviste. Compania are peste 2.400 de angajati.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri