1 / 5

Asia Pacifica, cea mai mare evolutie

Studiul identifica de asemenea diferente importante intre tari – in special in ceea ce priveste modalitatile de a plati pentru achizitiile online. Cercetarea schiteaza felul in care consumatorii aleg sa achizitioneze online si drumul pana la a apasa butonul “cumpara” si ofera o mai buna intelegere a caracteristicilor pietelor cercetate.


“In urmatorii cinci ani, sectorul cumparaturilor online va creste cu peste 10%/an. Aceasta dezvoltare va influenta aproape fiecare nisa”, spune Jurgen Gerdes, CEO Post – eCommerce – Parcel la Deutsche Post DHL.


Asia Pacifica a preluat locul central in piata globala de eCommerce. Pe langa sprijinul primit de pietele deja mature precum Japonia, cresterea provine in mare parte din evolutia penetrarii Internetului in regiune, retailerii traditionali si startup-urile aderand la oportunitatile oferite de o prezenta online. Totodata, clasa de mijloc din Asia Pacifica testeaza din ce in ce mai mult calea antreprenoriatului online. Acesti factori au dus la o crestere puternica a eCommerce-ului in Japonia, Coreea de Sud, Australia, India si China, aceste tari inregistrand evolutii intre 5 si 42%, in 2013.


Mare parte din persoanele cu acces la Internet din China, Japonia si India vand online pe distante mari, ajutate fiind de politicile de livrare foarte bune – in Romania, de exemplu, multe dintre produsele din China vin cu transport gratuit. Cei care vand online sunt in general persoane tinere, educate si din mediul urban.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri