1 / 11

Totul porneste de la client

Daniel Nicolescu, CEO al PayU, cel mai mare procesator de plati de pe plan local, a propus sa ne uitam la o perspectiva diferita a clientului. “Voi sustine astazi ca indiferent de modalitatea de plata trebuie sa intelegem contextul in care se afla clientul”, a declarat Nicolescu.


El propune ca strategia de business sa aiba la baza cateva intrebari. Una dintre aceste intrebari este “Cum utilizam o tehnologie ca sa ne crestem business-ul?” El spune ca raspunsul acestei intrebari este simplificarea. “Este important sa simplificam si sa nu fortam comportamentul clientului cand interactioneaza cu noi”, a mai spus seful PayU, dupa ce a dat exemplul tehnologiei NFC pentru a ilustra un esec si exemplul Uber pentru a ilustra succesul. Nicolescu a explicat ca un mediu foarte interesant este tableta pentru ca genereaza decizii de cumparare care impacteaza o cumunitate (familie, prieteni). Tableta trece din mana in mana cand ei decizii, spre exemplu pachetele de travel se vand bine pe tableta.


Te provocam la o dezbatere online. Echipa InternetCorp a inceput deja. Merita sa astepti "vinerea neagra" a reducerilor pentru a face o achizitie? Cu ce tabara esti de acord?

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri