1 / 9

Invatati limba bancherilor!

Una dintre cele mai importante reguli atunci cand, ca antreprenor, te duci sa discuti cu o banca pentru o solutie de finantare este sa vorbesti pe aceeasi limba cu bancherul. De cele mai multe ori, bancile reclama faptul ca au dificultati in a relationa cu clientul, in acest caz patronul unei companii mici si mijlocii, ca urmare a unui nivel de educatie scazut al acestuia sau a inflexibilitatii de care dau dovada antreprenorii de tip "one man show", patronul care este "bun la toate".

Atat din perspectiva bancii, cat si din punct de vedere al clientului, este bine ca oamenii sa vorbeasca pe aceeasi limba - Vlad Ponta, Citibank Romania

Recomandarea bancherilor pentru acest tip de antreprenori este sa transfere unele sau chiar toate responsabilitatile catre un manager profesionist. Fie ca afacerea a crescut pana la un punct in care patronul nu le mai poate face pe toate, fie acesta este depasit de situatie in relatie cu banca, afacerea trebuie sa primeasca finantare pentru a supravietui, iar inflexibilitatea si atitudinea de genul "eu centrez, eu dau cu capul" nu va aduce avantaje economice in noua economie.

Sursa foto: antreprenor la baza scarilor, Shutterstock

10 lectii de educatie financiara pe care orice companie trebuie sa le invete, mai ales dupa criza


Comenteaza articolul

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Articole recomandate