“Am privit cu reticenta socializarea aceasta dusa la extreme, pentru ca mi se parea ca nu-mi foloseste la nimic si poate fi doar un canal de “derapare” si de irosire al timpului. Treptat, mi-am dat seama ca pot cauta si relua legatura cu prieteni mai vechi”, a declarat Andrei Sulyok (foto) pentru wall-street.ro.

In prezent, cu doua conturi active - pe Facebook si LinkedIn, managerul roman foloseste retelele sociale pentru a tine legatura cu prietenii apropiati sau cu persoanele pe care nu le-a mai vazut de foarte mult timp.

“Folosesc retelele de socializare ca sa tin legatura cu prietenii si chiar am reluat discutii cu prieteni si cunostinte cu care nu mai discutasem de mult timp. Pentru ca sunt incepator pe acest teren, sunt in etapa de descoperire.

Mai mult decat atat, Sulyok sustine ca si-a creat contul de Facebook din pura curiozitate: “Poate unul din motivele pentru care mi-am creat contul pe Facebook a fost nevoia de a comenta diverse articole online care ma obligau sa am cont pe reteaua de socializare”.

In restul timpului petrecut pe internet, seful Lindab Romania acceseaza diferite site-ul “pentru a fi la curent cu ce se intampla in mediul economic, politic si financiar”.

Telefonul mobil, companionul ideal

Telefonul mobil este gadgetul preferat de catre managerului Lindab Romania.

“Imi este absolut obligatoriu atat la nivel personal si profesional si a trebuit doar sa aleg unul care sa fie compatibil cu outlook-ul in principal. Alegerea a fost influentata de colegul meu de la IT”, povesteste Andrei Sulyok.

Citeste si:

Desi oferit de catre firma, telefonul este “un instrument care il ajuta in activitatea zilnica”, si pana acum nu s-a gandit la nivel personal cat as fi dispus sa investeasca in aceasta directie.
In prezent, managerul detine un telefon de la HTC de care este extrem de multumit.

Andrei Sulyok este directorul general Lindab Romania, filiala locala a grupului suedez – unul din cei mai mari producatori de materiale pentru constructii din lume specializati in fabricarea de produse metalice obtinute prin deformare plastica.

Lindab a inregistrat pe plan local afaceri de 90 milioane de lei (cca. 21 milioane de euro) la nivelul anului 2011 si a avut pierderi cumulate de circa 0,8 milioane de lei.

PROFIL IT este o sectiune in care managerii pasionati de gadgeturi si tehnologie impartasesc cititorilor preferintele in materie de produse IT. Cititi aici mai multe intervuri din rubrica PROFIL IT.