Lucian Aldescu a vorbit despre pregatirile de Black Friday si relatia cu magazinele online.

  • In fiecare an invatam si ne pregatim pentru acest eveniment. Ne-am dublat suprafata depozitelor si am suplimentat depozitele pentru aceasta perioada. Unele spatii le-am luat pentru intreg anul, altele doar pentru aceasta perioada.
  • Se va lucra zi si noapte de Black Friday.
  • Anul acesta s-a discutat cu magazinele sa se factureze pentru fiecare obiect comandat, astfel incat sa poata livra partidele incomplete.
  • Vor fi doua perioade de Black Friday.
  • In 2015 am lucrat mult la partea de One Hour Predict, iar acum imbunatatim baza de date astfel incat informatiile despre adrese sa fie corecte. Am ajuns la 85% acuratete a datelor in oraselor mari, pornind de la 25%. Acum suntem la doua ore, nu la o ora. Sunt insa probleme. Exista, spre exemplu, un cod postal la trei sate.
  • Se discuta si despre POS mobil. S-a dezvoltat o parte, avem buget. Cred ca in primul trimestru al anului viitor vom avea POS mobil.
  • Trebuie sa intelegem ca putem livra orice clientilor, dar trebuie sa vindem pentru ca este un serviciu. Spre exemplu, vrem livrare fixa: se poate, insa trebuie sa fie contra cost. Nu putem sa oferim tot gratuit.

Lucian Aldescu, CEO DPD, va fi speaker la retailArena, eveniment organizat de Wall-Street pe 11-12 noiembrie la hotel Hilton.