18 Decembrie 2006
Friends Advertising: 'Write hot, edit cold'
Metoda optima de comunicare cu clientii: "Implicare personala. Intelegerea businessului clientului. Implicare personala."
Intrebari Preliminare
Adresa de contact a companiei:
Sos. Nordului nr. 94F, sector 1, Bucuresti
Tel: 031 – 620.0444 / 5/ 6/ 7
Fax: 031 – 620.0444
E-mail: aquarium@friendsadvertising.ro
www.friendsadvertising.ro
Numele agentiei: FRIENDS Advertising
Anul infiintarii: 2003
Director General/Manager: Sorin Tranca – Managing Partner
Numar angajati: 20
Portofoliu clienti:
Banca UniCredit Romania, Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, etc), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), Intersnack, Tiriac Imobiliare, FAN COURIER, European Drinks, Gealan, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Siemens Romania, Cefin Real Estate, Ministerul Afacerilor Externe, Eclipse Sat Londra, I.G.C.T.I., Fundatia Copii Sanatosi, Holcim, Pro Alim San (campania "Vreau Paine Curata"), TINA R, Medrom, Euro 26,.
Cifra de afaceri pe 2005: 1,8 mil Euro
Descrierea (mai) detaliata a agentiei
1. Domenii de specializare ale agentiei
Full Service
2. Structura pe departamente a agentiei
Creatie
Client Service
BTL & Events
Productie
New Business
Strategie
Media
PR
3. Campaniile realizate anul acesta
Medrom – Campania „Calatorie la capatul pamantului” (www.govasigo.ro). Iulie 2006
Fundatia „Copii Sanatosi” – Creative Services; Campania de comunicare „Copilul tau este mai fericit cand cineva are grija de sanatatea lui” - Septembrie 2006
FAN Courier – Rebranding si pozitionare împreuna cu Trout & Partners; Rebranding; Campanie de comunicare (internet, radio, outdoor, print). Noiembrie 2006
Tiriac Imobiliare (Residenz, Cartierul German) – Campanie de lansare, strategie în colaborare cu Trout & Partners; Corporate Identity (naming, logo, slogan); Campanie de comunicare (internet, outdoor, print). Octombrie 2006
Pro Alim San – campania „Vreau Paine Curata” – Campanie de lansare; Corporate Identity; Campanie de comunicare (TV, radio, presa, outdoor). Noiembrie 2006.
4. Punctele forte ale agentiei
Pragmatism, atmosfera, solutii integrate, senioritate, responsiveness, knowledge local, dorinta & abilitatea de a întelege afacerea clientului.
5. Punctele slabe ale agentiei
Nu avem.
6. Palmares
Sorin Tranca & Bojan Spasic
Premii si nominalizari la AdPrint, Ad'Or, GoldenDrum (Portoroz), GoldenHammer.
Aparitii in Lurzer's Archive si AdForum.
Test de aderenta publicitara
Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Friends Advertising”, dupa care se ghideaza angjatii?
„Write hot, edit cold.” Luke Sullivan
Cum ati promova presa online intr-o campanie de publicitate?
La prima mana, am construi pe ideea „stiri care se agata de tine”. Pentru restul, va poftim cu un brief pe Soseaua Nordului 94F.
Care sunt metodele specifice agentiei “Friends Advertising” de a comunica eficient cu clientii?
Implicare personala. Intelegerea businessului clientului. Implicare personala.
Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Am incepe prin a spune ca din cele 5 minute pe care le are la dispozitie, ii vom rapi unul. Dupa care, in acel minut, i-am spune care e avantajul esential in lucrul cu FRIENDS. Iar pentru cele 4 ramase l-am lasa sa se gandeasca la asta.
Adresa de contact a companiei:
Sos. Nordului nr. 94F, sector 1, Bucuresti
Tel: 031 – 620.0444 / 5/ 6/ 7
Fax: 031 – 620.0444
E-mail: aquarium@friendsadvertising.ro
www.friendsadvertising.ro
Numele agentiei: FRIENDS Advertising
Anul infiintarii: 2003
Director General/Manager: Sorin Tranca – Managing Partner
Numar angajati: 20
Portofoliu clienti:
Banca UniCredit Romania, Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, etc), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), Intersnack, Tiriac Imobiliare, FAN COURIER, European Drinks, Gealan, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Siemens Romania, Cefin Real Estate, Ministerul Afacerilor Externe, Eclipse Sat Londra, I.G.C.T.I., Fundatia Copii Sanatosi, Holcim, Pro Alim San (campania "Vreau Paine Curata"), TINA R, Medrom, Euro 26,.
Cifra de afaceri pe 2005: 1,8 mil Euro
Descrierea (mai) detaliata a agentiei
1. Domenii de specializare ale agentiei
Full Service
2. Structura pe departamente a agentiei
Creatie
Client Service
BTL & Events
Productie
New Business
Strategie
Media
PR
3. Campaniile realizate anul acesta
Medrom – Campania „Calatorie la capatul pamantului” (www.govasigo.ro). Iulie 2006
Fundatia „Copii Sanatosi” – Creative Services; Campania de comunicare „Copilul tau este mai fericit cand cineva are grija de sanatatea lui” - Septembrie 2006
FAN Courier – Rebranding si pozitionare împreuna cu Trout & Partners; Rebranding; Campanie de comunicare (internet, radio, outdoor, print). Noiembrie 2006
Tiriac Imobiliare (Residenz, Cartierul German) – Campanie de lansare, strategie în colaborare cu Trout & Partners; Corporate Identity (naming, logo, slogan); Campanie de comunicare (internet, outdoor, print). Octombrie 2006
Pro Alim San – campania „Vreau Paine Curata” – Campanie de lansare; Corporate Identity; Campanie de comunicare (TV, radio, presa, outdoor). Noiembrie 2006.
4. Punctele forte ale agentiei
Pragmatism, atmosfera, solutii integrate, senioritate, responsiveness, knowledge local, dorinta & abilitatea de a întelege afacerea clientului.
5. Punctele slabe ale agentiei
Nu avem.
6. Palmares
Sorin Tranca & Bojan Spasic
Premii si nominalizari la AdPrint, Ad'Or, GoldenDrum (Portoroz), GoldenHammer.
Aparitii in Lurzer's Archive si AdForum.
Test de aderenta publicitara
Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Friends Advertising”, dupa care se ghideaza angjatii?
„Write hot, edit cold.” Luke Sullivan
Cum ati promova presa online intr-o campanie de publicitate?
La prima mana, am construi pe ideea „stiri care se agata de tine”. Pentru restul, va poftim cu un brief pe Soseaua Nordului 94F.
Care sunt metodele specifice agentiei “Friends Advertising” de a comunica eficient cu clientii?
Implicare personala. Intelegerea businessului clientului. Implicare personala.
Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?
Am incepe prin a spune ca din cele 5 minute pe care le are la dispozitie, ii vom rapi unul. Dupa care, in acel minut, i-am spune care e avantajul esential in lucrul cu FRIENDS. Iar pentru cele 4 ramase l-am lasa sa se gandeasca la asta.