Volkswagen Golf este modelul cel mai ofertat inclusiv pe piata auto second-hand in mediul online din Romania, cu un numar de peste 45.000 anunturi postate pe Auto.ro in ultimul an.
Media preturilor cerute pentru un Volkswagen Golf second hand a inregistrat in ultimul an o crestere de 5% comparativ cu 2010.

Marca autohtona Dacia se mentine lider la capitolul inmatriculari, tranzactionarea acesteia facandu-se cu precadere in mediul offline.

Volkswagen Golf continua sa fie cel mai bine vandut automobil din Europa, chiar daca vanzarile au scazut cu 1,6% in 2011 comparativ anul anterior.

Modelul Volkswagen Polo si-a pastrat locul al doilea, in timp ce Ford Fiesta s-a pozitionat pe locul al treilea, conform celui mai recent studiu realizat de JATO Dynamics.

Ford Focus si VW Passat au inregistrat de asemenea cresteri ale vanzarilor anul trecut in Europa, cu 7% respectiv 46,5%. Volkswagen Passat a inregistrat o crestere a vanzarilor de 46,5% comparativ cu anul precedent, ca urmare a lansarii noii versiuni in cursul anului 2011.

Piata europeana de masini noi a cunoscut anul trecut o usoara scadere fata de 2010. In ciuda acestui fapt, brandurile premium nu au fost afectate de situatia economica.

Volkswagen este marca numarul unu pentru al treilea an consecutiv, cotata drept cea mai bine vanduta marca din Europa, majorandu-si cota de piata cu 9,1% si confirmand inca o data faptul ca modelele sale sunt foarte apreciate de catre consumatori.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri