14 Martie 2006

Rezultatele testului de calitate Auto Bild 2006

Rezultatele testului de calitate Auto Bild 2006: Opel – cea mai buna marca germana
In anul 2005, Opel a dobandit deja un avans asupra celorlalti producatori germani de autovehicule. Succesul modelului Opel Signum în urma testului J.D. Power reconfirma calitatea superioara a marcii.

Potrivit rezultatelor testului de calitate realizat in anul 2006 de catre revista Auto Build, calitatea autovehiculelor Opel o depaseste pe cea a tuturor celorlalte marci germane. Anul trecut, Opel era deja cea mai buna marca germana. Fiabilitatea, calitatea pe termen lung, serviciile de întretinere si satisfactia clientilor sunt criteriile care au stat la baza acestui test.

Testul confirma rezultatele pozitive ale altor studii recente de calitate. Studiul J.D. Power privind calitatea autovehiculelor germane a acordat modelului Opel Signum locul I. Un studiu privind nivelul de satisfactie a dealerilor asupra calitatii autovehiculelor, realizat de Universitatea din Blomberg, a aratat ca marca Opel se afla pe primul loc si în aceasta privinta, iar studiul realizat de revista „Car Check“ din Stuttgart asupra nivelului de satisfactie a consumatorilor a demonstrat ca Opel este producatorul auto european cu cel mai scazut indice de frecventa a erorilor.

“Este imbucurator pentru noi sa aflam ca eforturile depuse in ultimii ani pentru a asigura o calitate superioara a produselor noastre sunt astfel recunoscute”, declara Alain Visser, Director executiv al Departamentului de Vanzari si Marketing – Europa, privind rezultatelor excelente obtinute de autovehiculele Opel. Revista Auto Bild identifica cele mai bune marci prin intermediul testului sau de calitate, care include un studiu asupra unui esalon reprezentativ de peste 24.000 de proprietari de autovehicule, un studiu TUV, precum si analiza evolutiei pe termen lung a rezultatelor testelor anterioare.



Citeste si