15 Mai 2012

Cum sa faci dintr-un teren nerentabil, un business in industria auto



Toyota a cumparat in urma cu cativa ani un teren in Bucuresti pentru constructia unui showroom cu service, insa din cauza conditiilor economice, investitia a fost oprita, iar anul acesta a inaugurat o pista dedicata exclusiv activitatilor off-road, pe care in urmatorii 2-3 ani clientii si alte companii o pot folosi pentru organizarea de evenimente.

“Terenul a fost cumparat mai demult pentru constructia unui showroom si service. Investitia in amenajare nu a fost mare, in jur de circa 40.000 euro. Valoarea terenului este mult mai mare, de cateva milioane de euro. Acest loc va fi folosit cel putin 2-3 ani pentru off-road de catre clientii nostri dar si de catre alte companii, eventual pentru team-building”, a declarat pentru Wall-Street.ro Atanas Angelov, directorul de operatiuni al Toyota Romania.

Traseul special amenajat cuprinde o rampa cu inclinatie de 35 de grade, o rampa cu inclinatie laterala de 40 de grade, o rampa cu incrucisare de punti, trecere prin apa la o adancime de 70 cm si o ravena.

Suprafata totala a terenului din Valea Cascadelor este de 1.500 mp, din care 800 m sunt reprezentati de o zona verde. Lungimea efectiva a pistei este de 800 m, din care 130 m reprezinta obstacole din metal, lemn si pamant tasat.

La inaugurare, Toyota a folosit pentru demonstratii modelele de teren Land Cruiser si Hilux.

Toyota Romania se asteapta anul acesta la vanzari in crestere cu 10% fata de anul trecut.

“Am reusit sa ne crestem cota de piata in primele 4 luni, la 2,9%, am avut vanzari bune pentru modelele 4x4, cat si pentru Avensis, Yaris, Auris, Corolla. Ne asteptam la vanzari in crestere cu cel putin 10% anul acesta”, a mai spus Angelov.

Compania a vandut in primele 4 luni 519 autoturisme Toyota. Anul trecut, Toyota Romania a comercializat 2.900 de autoturisme.



Citeste si