BMW a inregistrat un profit inainte de dobanzi si taxe de 2 miliarde euro in trimestrul al treilea, in urcare cu 14%, depasind estimarile analistilor datorita cresterii vanzarilor la 18,8 miliarde euro, un nou record pentru producatorul german de autoturisme premium, potrivit Mediafax.
Astfel, profitul inainte de dobanzi si taxe (EBIT) al BMW a urcat la 2 miliarde euro, de la 1,76 miliarde euro in perioada corespunzatoare a anului trecut, iar vanzarile au avansat de asemenea cu 14%, la 18,8 miliarde euro, transmite Bloomberg.

"Am avut un bun trimestru, stabilind noi recorduri in privinta volumului vanzarilor, veniturilor si profitului, in pofida conditiilor dificile de pe piata. Asemenea intregii industrii auto, incepem sa ne confruntam cu dificultati", a declarat directorul general al BMW, Norbert Reithofer.

BMW a reusit sa-si mentina performantele financiare in perioada crizei datoriilor de stat din zona euro in principal datorita cresterii vanzarilor in China. Rivalii de la Mercedez-Benz (Daimler) s-au pregatit pentru scaderea abrupta din acest an de pe pietele europene printr-un program de reducere a cheltuielilor cu 2 miliarde euro si au redus tinta de profit pentru 2012.

Profitul EBIT al diviziei producatoare de masini a BMW a scazut cu 9,3% in trimestrul al treilea, la 1,65 miliarde euro, din cauza costurilor ridicate de dezvoltare si concurentei intense, noteaza compania. Marja de castig a coborat astfel la 9,6% din vanzari, de la 11,9%.

Audi a inregistrat in trimestrul al treilea o marja de 10,5%, fata de numai 6,4% la Mercedes-Benz.

BMW a confirmat estimarile pentru acest an, anticipand un profit inainte de taxe de cel putin 7,38 miliarde euro, rezultatul din 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri