Toyota Motor a anuntat ca recheama in service aproape 1,3 milioane de vehicule la nivel mondial, majoritatea comercializate in SUA, din cauza unor probleme la airbag-uri si stergatoarele de geamuri, relateaza MarketWatch.
Campania masiva de rechemari a fost anuntata la doua zile dupa ce Toyota a redobandit oficial titlul de cel mai mare producator auto la nivel mondial in 2012, pozitie castigata in urma cu cinci ani dar cedata ulterior, partial din cauza defectelor aparute la vehicule, scrie Mediafax.

Un purtator de cuvant al Toyota a declarat ca 907.000 de vehicule Corolla si Corolla Matrix fabricate in perioada 2003-2004 au posibile defecte care pot duce la declansarea accidentala a airbag-urilor.

Alte 385.000 de sedan-uri Lexus IS, fabricate in perioada 2006-2012, ar putea avea defecte care sa faca nefunctionale stergatoarele.

Majoritatea vehiculelor au fost comercializate in Statele Unite, respectiv circa 752.000 de Corolla si Corolla Matrix si 270.000 de masini Lexus IS, se arata intr-un comunicat al companiei.

Toyota a primit 59 de reclamatii legate de declansarea accidentala a airbag-urilor la Corolla, in care au fost raportate 31 de cazuri de leziuni si doua accidente. Nu au fost raportate cazuri de accidente sau raniri provocate de problemele stergatoarelor.

Airbag-urile defecte au fost fabricate la o fabrica a Toyota din Fremont, California, care intre timp a fost inchisa.

In noiembrie anul trecut, Toyota a anuntat ca recheama in service 2,77 milioane de vehicule la nivel global, pentru remedierea unor defectiuni precum cele de la pompele de apa, la cel putin 12 modele fabricate in intervalul 2000-2011. In octombrie, compania japoneza a rechemat 7,4 milioane de vehicule, din cauza unor probleme la geamurile electrice, la modele din 2005-2010.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri