18 Februarie 2013

Coupe-ul cu patru usi Mercedes-Benz CLA, disponibil in aprilie



Mercedes-Benz lanseaza in aprilie coupe-ul cu patru usi CLA pe piata romaneasca, la un pret de pornire de 30.000 euro cu TVA, pentru motorul de 1,6 benzina 122 CP.

Modelul are cel mai bun coeficient aerodinamic din lume (Cd=0,22), un design avangardist si sistemul de tractiune integrala 4MATIC (optional).

CLA urmareste filozofia de design a modelului CLS, model care a creat un trend, odata cu lansarea sa, in 2003.

Portierele cu geamuri fara rama reprezinta un indiciu ca CLA isi trage radacinile din Concept Style Coupé, pe care il aduce in productia de serie.

Motorizarile CLA sunt 1,6 benzina 122 CP si 156 CP, 2 litri benzina 211 CP, 2,2 diesel 170 CP.

In standard, CLA vine cu ATTENTION ASSIST - detectorul de oboseala - si COLLISION PREVENTION ASSIST cu Brake Assist adaptiv, care acum poate detecta un obstacol incepand de la viteza de 7 km/h (precedent: peste 30km/h).

Aceasta optiune se poate combina cu DISTRONIC PLUS pentru a deveni COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, care incorporeaza o noua functie. In cazul unui eventual pericol, la care soferul nu are reactie, sistemul poate frana automat de la viteze pana la 200 km/h, reducand considerabil severitatea coliziunii.

Sistemul poate de asemenea frana la detectarea unei masini stationare si este capabil sa opreasca in timp util pana la viteze de 30 km/h.

CLA dispune de o suspensie fata McPherson si o suspensie independenta multilink pentru puntea spate, cu trei brate si cate o bara de torsiune pentru fiecare roata. Sunt disponibile doua sasiuri si doua setari din fabrica pentru suspensie: suspensia confort si suspensia sport optionala. Cea din urma coboara caroseria cu 20 mm in fata si 15 mm in spate.

CLA este echipat standard cu sistemul Direct Steer. Servodirectia electromecanica ofera un feedback mult mai bun decat in cazul sistemelor conventionale si este mult mai eficienta, lucrand in permanenta cu sistemul ESP.

Mercedes-Benz CLA este disponibil optional cu sistemul de tractiune integrala permanenta 4MATIC cu distributie variabila a cuplului motor. Componentele noului sistem 4MATIC includ functia power-take-off integrata in transmisia automata cu dublu ambreiaj 7G-DCT si diferential spate controlat electrohidraulic.



Citeste si