BMW a investit 400 de milioane de euro la uzina din Leipzig intr-o noua sectie de presare a carbonului, o sectie de prelucrare a pieselor din plastic, una pentru constructia caroseriilor si o hala de asamblare/logistica, pentru modelele i3 si i8.
Pentru ca BMW i3 sa paraseasca linia de asamblare de la Leipzig conform programului la finalul anului 2013, fibrele ultrausoare au fost produse inca de la sfarsitul anului 2011.

Doua linii de productie, fiecare cu o capacitate anuala de 1.500 de tone, asigura furnizarea necesarului de materie prima. Acesta constituie aproximativ 10% din productia globala de CRRP din prezent.

Pentru prima data se va folosi la scara larga fibra de carbon pentru caroseria unui automobil de serie mare.

BMW i8 va urma la inceputul anului 2014 - o masina sport hibrid plug-in cu electromotor, dar si motor cu ardere interna.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri