9 Iulie 2013
Dealerii auto au deschis cate doua showroom-uri pe luna in primul semestru
Dealerii auto si-au marit reteaua cu doisprezece showroom-uri in primele sase luni, cel mai impresionant proiect fiind complexul auto al marcilor Porsche, Bentley, Lamborghini si Audi, o investitie de 15 milioane de euro, care ar fi trebuit inaugurat in vara 2009, dar a fost inghetat pana in 2013.
Seat: un nou dealer la Craiova
In primele 6 luni, vanzarile Seat au fost de 385 de unitati. Cota de piata a marcii a crescut de la 1% in 2012, la 1,2%.
In prima parte a anului, Seat a lansat doua produse noi pe piata romaneasca, noul Toledo si Leon. Cele mai multe vanzari s-au inregistrat pe variante de echipare FR si Style.
Porsche, Bentley, Lamborghini si Audi
Showroom-ul Lamborghini are 225 mp, Porsche 640 mp, Bentley 390 mp, Audi 880 mp.
Centrul Porsche Pipera are o suprafata totala de 50.000 mp, o suprafata construita de peste 11.500 mp si un depozit de piese de schimb de 800 mp, fiind cel mai mare centru auto din Sud-Estul Europei.
Constructia unui nou centru Porsche Inter Auto in Pipera a fost in proiect inca din 2006, cand piata era in crestere puternica. Finalizarea lui a implicat acum o reorganizare mai buna a portofoliului de marci in functie de segmentele de piata vizate.
Chevrolet: trei showroom-uri
Chevrolet a anuntat in ianuarie deschiderea unui nou showroom si punct de service in Baia Mare, Merlin Auto. Showroom-ul Merlin Auto are un spatiu de circa 300 metri patrati, iar service-ul are patru posturi de lucru.
Trans Car a devenit in februarie reprezentant Chevrolet in Iasi.
Reteaua de vanzari a marcii americane in Romania a crescut anul acesta la 29 de puncte de vanzare si service.
Opel: doua noi showroom-uri
Investitorul din Bucuresti este Radacini Motors, care a deschis un showroom in Militari, la iesirea spre autostrada Bucuresti – Pitesti.
Investitia de la Cluj a fost facuta de Polymobile, care a deschis un centru de vanzari Opel in apropierea aeroportului, Sat Sannicoara, Comuna Apahida.
BMW si MINI
Din decembrie 2001 pana anul trecut, compania a vandut peste 8.000 de unitati noi marca Ford, avand centre deschise in Ploiesti, Targoviste si Buzau, pentru care investitia totala s-a ridicat la peste sapte milioane de euro.