Grupul chinez Geely, care detine Volvo Cars, vrea sa exporte incepand din anul 2016 in Statele Unite autoturisme dezvoltate impreuna cu producatorul suedez, mizand pe reputatia marcii europene pentru a se extinde pe pietele dezvoltate, relateaza Mediafax.

Marca Volvo este asociata in SUA cu siguranta si fiabilitatea.

Compania chineza a mai incercat sa patrunda pe piata americana, participand in anul 2008 la Salonul Auto de la Detroit, insa a esuat deoarece marca nu era suficient de cunoscuta si nu inspira incredere potentialilor clienti.

Intre timp, Geely a preluat Volvo Cars, ajunsa in pragul falimentului in urma crizei financiare mondiale.

"Preluarea Volvo ne-a consolidat imaginea in strainatate, iar consumatorii de acolo ne vad acum ca pe o companie internationala. Pentru a vinde in SUA si Europa, ne vom baza pe acele modele dezvoltate impreuna cu Volvo", a declarat pentru Bloomberg directorul general al Geely Automotive Holding, Gui Shengyue.

Presedintele si fondatorul Geely, Li Shufu, a separat anterior cele doua marci din portofoliu, ingrijorat ca asocierea Volvo cu un brand chinez ar putea eroda prestigiul marcii suedeze.

Acum, Geely spera ca dezvoltarea unor modele in parteneriat cu Volvo ar putea imbunatati imaginea companiei chineze, care vrea sa devina cel mai mare exportator auto din China.

Geely a exportat anul trecut 100.800 autovehicule, fata de 184.800 unitati pentru liderul de piata Chery Automobile, potrivit Asociatiei Chineze a Producatorilor Auto.

Producatorii de automobile din China fac eforturi pentru a se extinde in strainatate, pe masura ce potentialul de crestere al pietei locale se restrange, iar concurenta se intensifica. Cota de piata cumulata a marcilor auto chineze pe piata locala a scazut in iulie la minimul ultimilor 5 ani, potrivit asociatiei.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri