Inmatricularile de automobile Dacia in Franta au crescut cu 5,8% in primele opt luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 62.829 unitati, pe o piata in scadere cu aproape 10%, marca romaneasca inregistrand cea mai solida crestere, la egalitate cu Toyota.
Astfel, piata auto franceza s-a contractat cu 9,4% in perioada ianuarie-august, la 1,4 milioane de autoturisme comercializate, fata de peste 1,55 milioane in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor prezentate luni de asociatia constructorilor crancezi de cutomobile, CCFA, scrie Mediafax.

Cota de piata a Dacia in Franta a urcat la 4,47%, de la 3,83% in primele opt luni ale anului trecut.

Marca japoneza Toyota a inregistrat o crestere similara Dacia, insa la un volum mai redus de vanzari. Inmatricularile de masini Toyota in Franta au urcat cu 5,8% in perioada analizata, la 48.070 unitati.

Cresterea Dacia a limitat declinul consemnat la nivelul grupului Renault. Vanzarile Renault la nivel de grup au scazut cu 7,9% in perioada analizata, la 350.286 autoturisme. Marca Renault a afisat o scadere de 10,4%, la 287.457 unitati.

Concernul PSA Peugeot Citroen a avut o scadere de 11,2%, la 426.675 inmatriculari.

Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, a avut vanzari de 168.972 autoturisme in Franta in primele opt luni, in scadere cu 10,7%.
Marcile de lux au inregistrat scaderi, cu exceptia Lexus, care are insa un volum al vanzarilor mult mai redus fata de companiile europene.

Astfel, inmatricularile de autoturisme Mercedes-Benz in Franta au scazut cu 3,8% in primele opt luni, la 40.484 unitati, in timp ce Audi a inregistrat un declin de 6%, la 38.784 masini. BMW a scazut cu 3,1%, la 28.807 automobile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri