18 Martie 2014

Dacia si Renault au un nou director de marketing



Marcile Dacia si Renault vor avea de la inceputul lunii aprilie un nou director de marketing, pe Ionut Gheorghe, care il va inlocui pe Mihai Bordeanu, numit de la 1 martie director de marketing al grupului Renault pentru marcile Dacia si Renault, pe pietele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru si Malta.

s-a alaturat echipei Renault Romania in anul 2006. El are o experienta de 19 ani in domeniile de marketing si comunicare. Gheorghe face parte dintre managerii Renault Romania cu un parcurs international. El a revenit in Romania dupa ce a condus, din Elvetia, operatiunile de marketing ale marcii Infiniti in segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa si Orientul Mijlociu (EMEA).

Ionut Gheorghe (38 ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si are un master in Comunicare si Relatii Publice (SNSPA - David Ogilvy). A debutat in industria auto la importatorul AutoItalia in Romania (Fiat, Fiat LCV, Alfa Romeo, Maserati, Ssang Yong, Honda Bikes) ca Group Marketing – communication&pr manager. Dupa patru ani petrecuti aici, s-a alaturat echipei importatorului Kia in Romania, ca responsabil de marketing si comunicare. In 2006 si-a inceput activitatea in cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rand, functiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan.

Din 2012 a preluat responsabilitatile de marketing pentru segmentul crossover al marcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa si Orientul Mijlociu.



Citeste si