Audi a inregistrat in martie cele mai bune vanzari lunare din istoria companiei, de 170.450 de vehicule, in crestere cu 15%, alaturandu-se astfel performantelor Mercedes-Benz, datorita cererii din China, transmite Bloomberg.

Mercedes-Benz a anuntat saptamana trecuta cresterea cu 13% a livrarilor din luna martie, de asemenea un nivel record al vanzarilor lunare, datorita cererii pentru modele compact si sedanul Clasa S, scrie Mediafax.

Audi a inregistrat in martie a 51-a crestere succesiva a vanzarilor, in timp ce livrarile Mrcedez au depasit 10% pentru a noua luna consecutiv.

Cei doi producatori de vehizule de lux, precum si liderul pietei, BMW, au ca obiectiv atingerea unui nivel record al vanzarilor in acest an, datorita cererii din China.

Vanzarile Audi au crescut luna trecuta cu 37% in China, iar cele ale Mercedes cu 34%.
"Este improbabil ca cresterea vanzarilor din China sa continue cu un astfel de ritm, anticipez ca livrarile vor avansa in acest an cu circa 20%", a declarat Frank Schwope, analist la NordLB in Hanovra.

Citeste si:
Jeff Bezos oferă NASA două miliarde de dolari în schimbul unui...
Bătălia magnaților: Jeff...

Strategia Audi, divizie a grupului Volkswagen, este introducerea pe piata a 17 modele noi sau imbunatatite, in cadrul campaniei de a devansa liderul de piata BMW pana la sfarsitul acestui deceniu.

In 2013, Audi a lansat o noua versiune a modelului compact A3, iar in acest an introduce varianta sedan a modelului in SUA si China.

In primul trimestru, vanzarile Audi au urcat cu 12%, la 412.850 de autoturisme si SUV-uri, un numar record pentru o astfel de perioada.

BMW nu a publicat inca date privind vanzarile din luna martie.

Citeste si:
Vânzările Inditex, proprietarul Zara, sunt la nivelul de dinaintea...
Vânzările Inditex,...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri