TUI Travel, cel mai mare turoperator din Europa, a raportat o crestere cu 21% a profitului operational, la 115,4 milioane de euro, in cel de-al treilea trimestru fiscal, dupa ce a majorat cu 1% pretul mediu pentru pachetele de servicii turistice.

Profitul companiei, care ofera si servicii de transport aerian, a urcat in perioada aprilie-iunie, desi vanzarile s-au redus cu 2%, la 4,76 miliarde de euro, dupa ce numarul de cumparatori de pachete de servicii turistice a scazut la inceputul sezonului de vara, potrivit Bloomberg. "In conditiile in care mediul de afaceri a devenit mai competitiv, iar capacitatea liniei aeriene a companiei continua sa creasca, modelul nostru flexibil de afacere ne permite sa obtinem o crestere sustenabila si sa ne depasim competitorii," a declarat directorul general al TUI Travel, Peter Long, potrivit Mediafax.

Pe fondul revenirii slabe a economiei din Europa, TUI Travel incearca sa sacda costurile prin vanzarea de pachete de servicii direct catre clienti. Astfel, vanzarile prin intermediul Internetului au crescut in perioada aprilie-iunie la 36% din totalul vanzarilor, de la 33% in perioada corespunzatoare a anului trecut. Pana in prezent, compania a vandut 88% dintre pachetele oferite pe timpul verii. Actiunile companiei TUI Travel au scazut cu 15% in acest an, in comparatie cu declinul de 31% inregistrat de Thomas Cook Group, cel mai important competitor al TUI Travel. Compania TUI Travel este detinuta de grupul german TUI AG, care in anul fiscal trecut a inregistrat un profit de 187 de milioane de euro.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri