BMW se indreapta spre incheierea celui de-al zecelea an consecutiv ca lider al pietei auto premium, insa competitorii Audi si Mercedes continua sa reduca decalajul fata de BMW, datorita cresterii vanzarilor din primele 11 luni ale anului, relateaza Automotive News.

Diferenta dintre livrarile din primele 11 luni ale BMW si Audi a scazut cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 43.000 de unitati, de la 54.000 de unitati. BMW a vandut 1,63 milioane de automobile, iar Audi 1,59 milioane de masini in intervalul ianuarie-noiembrie. De asemenea, Mercedes a redus cu 17% decalajul fata de BMW, la 147.000 de automobile fata de 177.000 anul trecut, in conditiile in care vanzarile din primele 11 luni ale anului s-au ridicat la 1,49 milioane de unitati, relateaza Mediafax.

Vanzarile BMW sub marca proprie au avansat cu 6% in luna noiembrie fata de aceeasi luna din 2013, la 158.953 de unitati, datorita cererii mari de pe pietele din Europa si China, marcand cea mai buna luna noiembrie din istorie. Prin comparatie, livrarile Audi s-au ridicat la 146.250 de unitati in noiembrie, in crestere cu 11%, in timp ce vanzarile sub marca Mercedes au urcat cu 13%, la 150.742 unitati. Este pentru a doua oara in acest an cand Mercedes, al treilea mare producator de masini de lux, depaseste Audi, ocupanta locul al doilea la nivel mondial, in ceea ce priveste vanzarile lunare.

BMW este lider mondial pe piata auto premium din 2005, cand a depasit Mercedes, in timp ce Audi ocupa locul al doilea din 2011. Atat Audi, cat si Mercedes au anuntat ca vor sa devina lideri mondiali pana in 2020. Anul trecut, BMW a vandut 1,66 de milioane de automobile sub brand propriu. Audi a ocupat locul al doilea pe piata auto de lux, cu 1,58 de milioane de unitati comercializate, urmat de Mercedes, cu 1,46 de milioane de automobile vandute.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri