20 Martie 2015

Mazda CX-5 facelift a ajuns in Romania. Pretul porneste de la 22.590 euro



SUV-ul Mazda CX-5 a primit anul acesta un facelift, care ii aduce numeroase elemente noi, faruri cu tehnologie LED, un interior schimbat, sistemul de conectivitate smartphone MZD Connect, o gama variata de tehnologii de siguranta activa si motorizarea SKYACTIV-G pe benzina de 2.5l.

Mazda CX-5 facelift poate fi comandat cu cinci variante de motorizare: benzina G165 (22.590 euro cu TVA), G160 (27.190 euro cu TVA) si G192 (34.790 euro cu TVA) si diesel CD150 (27.390 euro cu TVA) si CD175 (34.490 euro cu TVA). Sistemul de tractiune integrala este de generatie noua si include, in premiera, un sistem de avertizare in cazul pierderii aderentei rotilor din fata.

Exteriorul CX-5 integreaza o noua grila frontala, alaturi de un spoiler redesenat, care sunt incadrate de noile faruri adaptive cu blocuri individuale LED. LED-urile, impreuna cu sistemul de control automat al fazei lungi, directioneaza lumina astfel incat sa nu influenteze conducatorii autovehiculelor de pe contrasens. Tototdata, modelul poate fi echipat cu proiectoare de ceata LED. Similar limuzinei Mazda6 si CX-5 poate fi comandat in doua culori complet noi: Gri Titanium Flash si Argintiu Sonic.

La interior CX-5 facelift ofera scaune cu o structura optimizata si un bord complet nou. In prim plan este display-ul tactil de 7 inci in partea de sus a consolei centrale care permite interactiunea cu sistemul de infotainment si de conectare cu smartphone-ul MZD Connect. Mazda CX-5 restilizata poate fi comandata in cinci niveluri de dotari.

Sistemele de siguranta activa au fost actualizate in cea mai mare parte cu cele mai noi tehnologii Mazda. Astfel, sistemul de monitorizare a unghiului mort, Rear Vehicle Monitoring (RVM) include de acum tehnologia Rear Cross Traffic Alert (RCTA) care avertizeaza soferul asupra obstacolelor la deplasarea cu spatele, sistemul Lane-Keep Assist System (LAS), cu rol in evitarea schimbarilor nesemnalizate de banda, adauga avertizarii sonore a sistemului existent, o vibratie in volan, dar si asistarea directiei la nevoie, noul sistem de alerta a conducatorului auto, care recomanda o pauza, prin intermediul unui indicator luminos de pe bord, in cazul in care senzorii masinii identifica un comportament rutier neobisnuit, si pilotul adaptiv cu asistent inteligent de franare, disponibil atat pe transmisia manuala, cat si pe cea automata.



Citeste si