Hertz Romania integreaza trei noi branduri in portofoliu, Thrifty, Dollar si Firefly

Hertz Romania integreaza trei noi branduri in portofoliul sau, dupa ce Autotechnica Fleet Services, compania care detine franciza, preia subsidiarele Thrifty, Dollar si Firefly Rent a Car.

Brandul american Firefly intra in premiera pe piata noastra.

"Operarea acestor branduri noi va ajuta Autotechnica Fleet Services sa isi majoreze cota de piata de pe segmentul de inchirieri auto din Romania si va avea un rol esential in extinderea retelei si in cresterea vanzarilor”, a declarat Georgios Asimakis, country manager Autotechnica Fleet Services.

Preluarea brandurilor Thrifty, Dollar si Firefly va ajuta Autotechnica Fleet Services sa atinga mai multe categorii de clienti si va introduce in Romania conceptul „economy cost” pe piata de profil. Un alt beneficiu al prezentei acestor branduri in Romania va fi simtit si in randul vanzarilor de automobile, Autotechnica Fleet Services achizitionand in ultimele 18 luni peste 500 de masini noi, de diferite categorii si marci.

„Pana la sfarsitul lunii mai am inregistrat o crestere vizibila fata de aceeasi perioada a anului precedent, iar o parte din aceasta majorare se datoreaza si adaugarii noilor branduri in portofoliul Hertz Romania. Ne asteptam ca pana la sfarsitul anului sa inregistram o crestere totala de peste 20%, fata de 2014”, a mai spus Georgios Asimakis.

Citeste si:
Hertz Romania deschide un birou la Iasi
Hertz Romania intra pe piata...

In Romania, brandul Thrifty & Dollar va avea prezenta fizica in sapte locatii, prin intermediul sucursalelor Hertz, in timp ce Firefly va opera in regim online, urmand sa ofere servicii in locatii apropiate marilor aeroporturi din tara (Otopeni, Cluj, Timisoara, Sibiu, Constanta).

Autotechnica Fleet Services este una din subsidiarele Autohellas din Grecia, cea mai mare franciza Hertz Rent a Car din Europa, operand pe piata din Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ucraina, Serbia si Muntenegru.

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri