24 Iunie 2015

Peugeot prezinta 308 GTi by Peugeot Sport



Versiunea sport a modelului Peugeot 308, 308 GTi by Peugeot Sport, vine cu un propulsor de 1,6 litri benzina 250 CP si 270 CP, diferential cu alunecare limitata de tip Torsen, reglaje ale sasiului, Peugeot i-Cockpit, sistemul Stop&Start.

Peugeot 308 GTi este concurent cu modelele de performanta Volkswagen Golf GTI, Renault Megane RS si Ford Focus ST.

Noul motor Euro6 de 270 CP ii confera modelului 308 GTi un sprint de la zero la 100 km/h in 6 secunde, iar celui de 250 de cai putere in 6,2 secunde. Versiunea 308 GTi 270 CP propune un diferential cu alunecare limitata de tip Torsen si jante pe 19’’ Carbone19 echipate cu anvelope Michelin Super Sport. Pe fata, 308 GTi 270 CP vine echipat cu discuri de frana de 380 mm, cu etrieri de culoare rosie inscriptionati Peugeot Sport si cu discuri de 268 mm pe spate.

Veritabila exclusivitate a noului 308 GTi 270 CP, versiunea de caroserie bi-ton, cunoscuta sub numele de Coupe Franche, combina nuanta de rosu exploziv «Ultimate» cu negru «Perla Nera». Optiunea biton face parte dintr-o gama de sase nuante de caroserie disponibile pentru 308 GTi: rosu Ultimate, albastru Magnetic, negru Perla Nera, gri Artense, alb Perlat si gri Hurricane.

Noua versiune beneficiaza de strategia de optimizare a greutatii, folosita la construirea 308-ului: utilizarea platformei EMP2, haion din material compozit si otel cu limita inalta de elasticitate.



Citeste si