Skoda a anuntat pe facebook ca urmeaza sa lanseze un model nou de dimensiuni mari si nu poate fi altceva decat noul crossover denumit Kodiak.

Tinand cont de anuntul recent, Skoda ar putea prezenta Kodiak la Salonul Auto de la Geneva. Potrivit presei straine, masina va avea aproximativ 4,75 metri lungime, tractiune fata sau 4x4 si un pret de pornire de circa 24.000 euro, scrie carscoops.com.

Skoda Kodiak

Sursa foto: poehali1.ru

Skoda Kodiak va fi construit la uzina Kvasiny din Cehia pe platforma MQB a grupului Volkswagen. SUV-ul va avea 5 sau 7 locuri si motorizarile modelului Volkswagen Tiguan. Anul trecut, se vorbea de numele de Snowman pentru acest model.

Ultimul model lansat de Skoda a fost cea de-a treia generatie a limuzinei Superb care a fost prezentata publicului in premiera mondiala, la Praga, un model ce impresioneaza prin designul elegant, dar si sportiv, mai mult spatiu pentru pasageri si o serie impresionata de tehnologii noi.

Odata cu Superb, Skoda a lansat motorizari noi (5 TSI si 3 TDI common-rail) care respecta standardele Euro6 si vin cu sistemul Start-Stop si recuperarea energiei la franare. Propulsoarele pe benzina au intre 125 CP si 280 CP, iar cele diesel intre 120 CP si 190 CP. Toate motorizarile cu exceptia celui pe benzina de 125 CP pot fi comandate cu o transmisie DSG, iar patru propulsoare pot fi combinate cu tractiunea integrala.

Retail jobs

Brandul ceh vrea sa creasca puternic vanzarile in anii urmatori si sa ajunga la nivel mondial la cel putin 1,5 milioane de vehicule pe an. Primul trimestru din 2015 i-a adus marcii Skoda cea mai buna performanta inregistrata vreodata, 265.100 de livrari. Skoda a avut un an record in 2014 pentru prima data, in istoria de 120 de ani a companiei, brandul auto a livrat peste un milion de automobile. Skoda Auto are la nivel mondial peste 25.800 de angajati si activeaza in peste 100 de piete.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri