Toyota Motor va extinde dezvoltarea tehnologiei de automobile hibride, in urmatorii cinci ani, pentru accelerarea introducerii de motoare cu un nivel scazut al emisiilor, in conditiile standardelor mai stricte referitoare la noxe in intreaga lume, transmite Reuters.

Statele Unite, China si alte tari au introdus reglementari mai stricte, care cer producatorilor sa fabrice automobile mai prietenoase cu mediul, in anii urmatori. In afara de imbunatatirea eficientei sistemelor hibride si a motoarelor pe benzina, Toyota intensifica dezvoltarea de automobile integral electrice cu autonomie mai mare, ceea ce reprezinta o indepartare fata de strategia de promovare a tehnologiei pe baza de hidrogen pentru vehicule cu emisii zero, conform News.ro.

Toyota urmeaza sa creasca numarul de angajati ai echipei de dezvoltare a tehnologiei hibride cu 30% pana in 2021. In 2021, cel putin 60% din vehiculele Toyota vandute in Japonia, Statele Unite, Europa si China vor fi dotate cu noi componente ale motoarelor, care vor reduce emisiile de dioxid de carbon cu cel putin 15%, fata de cele comercializate in 2015, potrivit producatorului auto japonez.

Toyota s-a angajat sa reduca in medie emisiile de dioxid de carbon ale vehiculelor produse cu circa 90% pana in 2050. Producatorul auto japonez investeste masiv in alternative la motoarele conventionale si considera ca motoarele pe benzina si sistemele hibride vor juca un rol important, pe termen mediu, avand in vedere ca va dura ceva timp pana cand automobilele electrice vor deveni o prezenta obisnuita pe drumurile publice.

Citeste si:
CERT-RO: Un nou atac de tip scam - concurs pentru a câștiga o...
CERT-RO: Un nou atac de tip...
Sursa foto: Shutterstock/bondvit

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri