Filtrul de particule la motoarele Diesel: ce este si cate tipuri de regenerare exista?

Defectiuni peste defectiuni, service, diagnoza, controale si bani care merg in buzunarele mecanicilor pe buna dreptate. Nu ar fi mai bine sa avem grija de masina noastra si sa fim constienti din timp de problemele ce pot aparea? Nu ar fi mai bine sa stim cum sa conducem eficient pentru a prelungi durata de viata a acestor componente?

Avand in vedere ca traim in Bucuresti si condusul nu este cel mai bun prieten al masinii noastre - indiferent de marca si motorizare - pentru ca aglomeratia ne face sa uitam de toate regulile de condus, apar probleme inevitabile.

In acest articol vom vorbi despre filtrul de particule pentru o masina cu motorizare diesel. O sa-l mai intalniti si sub denumirea de DPF: Diesel Particulate Filter.

Citeste articolul integral pe Cars.ro

Citeste si:
Fără mașini diesel în oraș: primarul Brașovului a lansat o...
Fără mașini diesel în oraș:...
Sursa foto: Cars.ro
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri