Fan Courier, compania romaneasca de curierat cu o vechime de 20 de ani, estimeaza pentru anul 2019 o crestere a cifrei de afaceri cu 15% fata de anul 2018, la aproximativ 166 de milioane de euro.

"Pentru 2019, FAN Courier isi mentine previziunile de crestere, la acest moment estimarile fiind de plus 15% peste afacerile din acest an, care se vor cifra la aproximativ 145 de milioane de euro", au declarat reprezentantii companiei.

In ultimii 10 ani, compania de curierat si-a crescut nivelul investitiilor de 14 ori, iar pentru 2019 planurile includ continuarea proiectelor, peste 15 milioane de euro fiind bugetate deja pentru anul respectiv.

Echipa FAN Courier va creste cu 10% in 2019

In 2019, pentru ca planurile companiei includ continuarea dezvoltarii HUB-urilor din tara, echipa va creste cu inca 10%, la posturile vizate fiind din zona “Blue collars” - manipulanti marfuri, curieri, soferi profesionisti dar si personal pentru departamentul de call-center sau IT.

Numarul angajatilor din Bucuresti reprezinta 46% din totalul echipei de circa 6.250 de angajati. In 2019, numarul acestora va creste la aproximativ 6.900 de persoane.

Anul 2018 este cel in care compania a realizat cele mai mari investitii din istoria sa, peste 27.5 milioane de euro, cu peste 50% peste ceea ce reprezentantii companiei anticipau la finalul anului trecut.

In cei 20 de ani de activitate pe piata din Romania, FAN Courier a realizat investitii de 135 de milioane de euro si a contribuit la bugetul de stat cu peste 164 de milioane de euro, taxe cumulate incepand din 2001 (nivelul taxelor a fost calculat pe baza cursului mediu anual de schimb leu/euro anuntat de BNR).

Fan Courier are peste 50.000 de clienti, majoritatea persoane juridice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri