Piata auto este pe un ritm de crestere de cativa ani, iar tendinta este ca isi va continua trendul ascendent anul viitor. Numarul de masini noi vandute in 2019 ar putea urca la 165.000 de unitati, considera Brent Valmar, director general Porsche Romania.

"Piata va continua sa creasca si in anul 2019, cand estimam ca va atinge nivelul de circa 165.000 de masini noi vandute", a declarat Brent Valmar.

SUV-urile vor fi si anul viitor cele mai cautate masini, specialistii se asteapta ca una din trei masini sa fie din acest segment.

"Pe segmentul masinilor personale vom continua sa vedem o accentuare a preferintei clientilor pentru masini de dimensiuni mari si credem ca mai mult de una din trei masini noi vandute vor fi din categoria SUV", a mai spus Valmar.

Masinile electrice si hibride inregistreaza o crestere puternica in Romania, desi volumele sunt inca mici. Aceasta tendinta va continua si in 2019. Anul 2018 a fost cel mai bun an de pana acum pentru masinile electrice, atat in tara, cat si in Europa.

"Ne asteptam la cresteri sustinute pe segmentul de masini electrice, unde piata abia incepe sa se contureze. Cresterea segmentului trebuie acompaniata de dezvoltarea infrastructurii de incarcare la nivel national. Porsche Romania face propriile investitii in reteaua de distributie, dar este necesara o mai mare implicare a autoritatilor in aceasta zona", a adaugat directorul general Porsche Romania.

Pe primele unsprezece luni din 2018, volumul autoturismelor noi inmatriculate a atins 121.634 unitati, in crestere cu 24% fata de perioada similara din 2017.

In ceea ce priveste autoturismele second-hand inmatriculate pentru prima oara in Romania, volumul acestora fiind pe primele unsprezece luni din 2018 la un nivel de 434.914 unitati, ceea ce reprezinta o scadere cu 8% fata de perioada similara din 2017.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri