Grupul Volkswagen se extinde cu un nou brand, Elli (electric life), prilej cu care nemtii ataca si piata de energie. Divizia Elli promite sa livreze energie din surse regenerabile, dar si statii de “incarcare inteligenta” pentru masinile electrice.

“Electric life” este ideea care a stat la baza crearii celui mai nou brand din grupul Volkswagen. Elli a aparut din dorinta VW de a concentra, sub aceeasi umbrela, eforturile nemtilor in directia mobilitatii viitorului.

Divizia Elli, cu sediul in Berlin, va dezvolta produse si servicii in domeniul energiei regenerabile si a incarcarii pentru masinile electrice.

Citeste continuarea pe Automarket.ro

Volkswagen a prezentat noul...
Citeste si: Volkswagen a prezentat noul T-Roc R: motor TSI de 2.0 litri cu 300 CP

Sursa foto: Automarket

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Volkswagen Touareg V6 TFSI poate fi comandat si in Romania