“Trebuie se translateze traseul in zona respectiva din cauza campului de sonde. Se scurteaza traseul cu 300-350 de metri. Trebuie modificat acordul de mediu din 2010, dar nu ar trebui sa duca la intarzierea proiectului, deoarece constructorul este in perioada de proiectare. Noi oricum vrem sa acceleram realizarea acestui proiect. (…) Probabil ca le vom da bani in plus pentru proiectare, dar suma nu va fi mare deoarece proiectarea nu are o pondere mare in valoarea contractului”, a declarat pentru G4Media.ro Alin Serbanescu.
Inca de acum doi ani deputatul USR Catalin Drula atragea atentia ca utilizarea unui studiu de fezabilitate atat de vechi poate crea probleme in executia lucrarilor. „SF-ul din 2007 are o problema pe care o au toate cele anterioare anului 2014: nu are un studiu geotehnic conform normativelor romanesti si europene”, scria acesta pe pagina sa de Facebook.
Citeste si:
Ionut Ciurea, directorul executiv al Asociatiei Pro Infrastructura, a declarat ca este posibil ca proiectul sa se modifice si in alte zone, deoarece studiul de fezabilitate este foarte vechi.
Compania Tirena Scavi trebuie sa construiasca 17 kilometri de drum rapid pentru suma de 358 de milioane de lei. Potrivit contractului, perioada de proiectare este de 12 luni, iar cea de executie de 24 de luni. In conditiile in care proiectarea a demarat pe 27 decembrie 2018, oficialii din cadrul Companiei de Drumuri estimeaza ca acest tronson de autostrada va fi gata in perioada octombrie-decembrie 2021.
Sursa foto: LIUSHENGFILM/SHUTTERSTOCK
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: