Odata cu dezvoltarea pietei auto, a pietei de rent a car si a economiei nationale in ansamblu, cererea pentru masini de inchiriat s-a transformat si a ajuns sa fie, pentru directorii (CEO) diverselor companii, mai atractiva decat achizitia unei masini pe firma.

Unii se plictisesc de aceeasi masina pe durata unui contract de leasing operational sau pur si simplu vor si mai multa flexibilitate: o masina de vara timp de sase luni si o masina de iarna timp de sase luni. Altii vor sa inchirieze un automobil pentru o zi sau vor o masina pentru un concediu de sapte zile sau doua saptamani. Asa a aparut, in 2017, Bavaria Mobility, din fosta Bavaria Rent, iar acum joaca neconventional si inovator pe o piata extrem de dinamica si competitiva: piata de rent a car si dincolo ea.

Primul element care diferentiaza serviciile Bavaria Mobility de ale altor companii este flota. Aceasta, fiind compusa doar din masini BMW si MINI, asigura din start un client Bavaria Mobility ca a venit pentru o masina premium si ca va primi o masina premium. Este cunoscut faptul ca prin sistemul de rent a car clasic se poate sa inchiriezi un BMW Seria 3 si in final sa primesti, de fapt, ceva echivalent ca dimensiuni, cum ar fi Volkswagen Passat ori Opel Insignia. In cazul Bavaria Mobility astfel de situatii sunt complet evitate, iar clientul primeste masina pentru care plateste sau ceva echivalent, tot premium, eventual dintr-o clasa superioara.

Apoi vine ca avantaj flexibilitatea, fapt care se regaseste inclusiv in durata contractului. Practic clientul poate alege o durata contractuala intre o zi si 36 de luni, pentru masini de la MINI One, BMW Seria 1 si BMW i3, pana la BMW Seria 7 si BMW X5 ori BMW X6. Toate autoturismele din flota Bavaria Mobility sunt de ultima generatie, bine configurate si cu kilometri putini la bord.

Printre cele mai noi masini din flota Bavaria Mobility se numara noul BMW Seria 3, precum si noul BMW X5 – ambele cu o prezenta pe piata de doar cateva luni.

Ron Kaufman, pionierul...
Citeste si: Ron Kaufman, omul care a schimbat o tara, revine la Bucuresti

Pe parcursul anilor se observa o deschidere tot mai mare catre acest tip de serviciu, lucru datorat atat faptului ca romanii calatoresc tot mai mult, in strainatate si in tara, cat si faptului ca numarul turistilor care viziteaza Romania este in continua crestere”, a declarat Rodion Pop, director general Bavaria Mobility.

Potrivit managerului, „mentalitatea clientilor din Romania este foarte mult impactata de exprientele avute in strainatate, deseori neplacute. Spre deosebire de majoritatea firmelor de rent a car din zonele turistice, unde numarul clientilor este mare si aceste firme nu tin neaparat la gradul de revenire al clientilor, pentru Bavaria Mobility clientii recurenti sunt foarte importanti. Totodata, pentru a convinge un client din segmentul premium sa devina un client fidel, trebuie sa ne ridicam la nivelul asteptarilor si chiar sa le depasim”.

Daca un contract de leasing operational are o durata medie de patru ani, in cazul Bavaria Mobility durata contractului poate fi de opt ori mai scurta: sase luni. Iar pe durata contractuala – un an sau mai mult – clientul are posibilitatea sa schimbe masina la fiecare sase luni, in caz ca doreste, prin serviciul Executive Mobility. Clientul are, de asemenea, si posibilitatea sa rezerve pentru weekend o alta masina din flota Bavaria Mobility.

In baza acestui pachet/program Executive Mobility, un client poate avea un BMW X5 pentru lunile in care vremea este mai capricioasa – sfarsit de toamna, iarna, inceput de primavara – si poate trece, in baza aceluiasi contract, la un BMW Seria 5 pentru restul perioadei contractuale. Si poate sa-si rezerve, suplimentar, pentru weekend, o decapotabila precum BMW Seria 4 Cabriolet ori un MINI, fara costuri adaugate.

Volkswagen are un nou brand...
Citeste si: Volkswagen are un nou brand in grup

Bavaria Mobility nu inchiriaza o masina ci asigura, de fapt, acces la un pachet de servicii de mobilitate flexibile si personalizate.

Exista inclusiv posibilitatea ca un CEO sa-si rezerve o masina pentru a continua o calatorie inceputa cu avionul. Clientul poate merge la aeroport cu masina inchiriata intr-un oras (sa zicem Bucuresti), ia avionul pana la Timisoara, iar acolo il asteapta un alt BMW pe care-l poate folosi pe durata vizitei.

O alta categorie de clienti sunt cei care isi permit sa-si schimbe masinile des, adica o data pe an sau la doi ani. In astfel de cazuri majoritatea dintre ei au observat cat de mult pierd la o masina premium noua atunci cand o vand, dupa o scurta perioada de timp, pe piata secundara. Noi le explicam ca e mai bine sa o inchiriezi, sa platesti doar pentru perioada in care o utilizezi, sa ai toate serviciile incluse in factura lunara si sa nu ai grija valorii reziduale. E un serviciu care prezinta tot mai mult interes in randul iubitorilor de masini premium”, a explicat Rodion Pop.

Bavaria Mobility are marele avantaj ca face parte din grupul de firme Automobile Bavaria, detinut de omul de afaceri Michael Schmidt, asa ca intreg sistemul poate functiona armonios pentru fiecare client si masina in parte: de la ofertare, vanzare/inchiriere, service, trade in si mai apoi comercializare pe piata second hand.

Austral Trade, furnizor de...
Citeste si: Austral Trade, furnizor de produse de papetarie, adauga noi servicii

Peste cinci ani am vrea sa fim lideri in Romania in implimentarea noilor tehnologii de mobilitate pentru segmentul premium”, a spus Rodion Pop.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »



Citeste si
Peste 400.000 de romani cer reglementarea serviciilor de ridesharing