DKV lanseaza noua platforma logistica DKV Eco Trucker, o noua solutie care ajuta la directionarea soferilor de autovehicule comerciale catre cele mai ieftine statii de alimentare in cel mai economic mod, oferind sfaturi pentru conducerea economica – si incurajeaza acest lucru si printr-un program de bonificare.

O versiune beta a DKV ECO TRUCKER va fi prezentata la targul de logistica si transport din Munchen de catre DKV Euro Service.

Lansarea pe piata este planificata pentru al patrulea trimestru al anului 2019. Integrarea in portalul Mercedes-Benz Truck App este in pregatire.

Prin combinarea modulelor de alimentare cu combustibil si de condus, DKV ECO TRUCKER poate realiza economii de combustibil de pana la 15%. Platforma are, de asemenea, un program de recompense pentru a motiva mai bine soferii si pentru a imbunatati loialitatea angajatilor. Aplicatia ruleaza pe toate dispozitivele de navigatie bazate pe seria TomTom Bridge. Acestea includ TomTom Telematics PRO 8270/8275 si, pe viitor, Daimler Fleetboard Dispopilot.guide II. Furnizorii de telematica TomTom Telematics si STYLETRONIC au integrat deja DKV ECO TRUCKER in sistemele lor.

Sunt in curs de desfasurare pregatiri pentru extinderea utilizarii acesteia pe dispozitive suplimentare, cum ar fi afisajul secundar al Mercedes-Benz Actros si cele ale altor furnizori de telematica si solutii.

Citeste si:
DKV achiziționează un furnizor de software pentru încărcarea...
DKV achiziționează un...

DKV face parte din DKV MOBILITY SERVICES Group, avand aproximativ 1.000 de angajati. In anul 2018, grupul a realizat o cifra de afaceri de 8,6 miliarde de euro si si-a desfasurat activitatea in 42 tari. Actualmente, peste 200.000 de clienti utilizeaza 3,7 milioane DKV CARD-uri si dispozitive on-board. In anul 2018, DKV CARD a fost desemnat pentru a 14-a oara consecutiv drept cea mai buna marca la categoria carduri de alimentare si de service.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri