Noua Mazda3 Skyactiv-X Sedan a realizat un nivel de emisii de 102 g/km CO2 si un consum de 4,5l/100km.
Primul motor de serie din lume, care foloseste tehnologia unica Mazda de aprindere prin compresie controlata cu scanteie (Spark Plug Controlled Compression Ignition – SPCCI), are o capacitate de 2l si poate genera 180CP la 6.000 de rotatii/minut, insa asigura un nivel de cuplu de 224Nm ce poate fi resimtit inca de la 3.000 de rpm.
Skyactiv-X este primul motor de serie de acest tip din lume, alimentat cu benzina, care combina aprinderea cu scanteie, specifica unui motor pe benzina, cu aprinderea prin compresie, specifica unuia diesel.
Noua Mazda3 Skyactiv-X este echipata cu tehnologia Mazda M Hybrid, ca dotare standard. Sistemul inteligent de 24V reduce consumul de combustibil, creste autonomia si scade nivelul emisiilor prin refolosirea energiei recuperate in timpul decelerarii, pentru a alimenta un motor electric ce asista motorul de baza.
Citeste si:
Noua Mazda3 Skyactiv-X este disponibila atat pentru versiunea hatchbak, cat si pentru sedan, in combinatie cu transmisia manuala Skyactiv-MT sau automata Skyactiv-Drive, ambele cu sase rapoarte. Sistemul Mazda i-Activ de tractiune integrala este disponibil optional pentru noua Mazda3 Skyactiv-X hatchback.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: