Mazda a lansat primul motor pe benzina care combina aprinderea prin compresie cu cea prin scanteie si este disponibil pe noua generatie Mazda3.

Clientii pot de acum sa comande noua Mazda3 Skyactiv-X3 in mai multe piete din Europa, primele livrari fiind estimate pentru aceasta toamna.

Modelul poate fi comandat si in Romania cu un pret de pornire de 23.090 euro (TVA inclus). Doritorii au la dispozitie doua variante de echipare, GT si GT Plus, ambele oferind o varietate bogata de dotari tehnologice, de elemente de design si confort.

Motorul de 2 litri si 4 cilindri, care prezinta tehnologia unica Mazda de aprindere prin compresie controlata cu scanteie (Spark Plug Controlled Compression Ignition – SPCCI), este primul de serie de acest tip din lume, alimentat cu benzina, care combina aprinderea cu scanteie, specifica unui motor pe benzina, cu aprinderea prin compresie, specifica unuia diesel.

Noua Mazda3 Skyactiv-X3 va livra 180 CP si un cuplu de 224 Nm, oferindu-le soferilor performante indiferent de nivelul turatiilor, caracteristic unui motor pe benzinta, dar si un raspuns rapid, ca in cazul unui diesel. Noua Mazda3 Skyactiv-X Sedan a realizat un nivel de emisii de 96 g/km CO2 si un consum de 4,3l/100km.

Noua Mazda3 Skyactiv-X3 este, totodata, echipata cu tehnologia Mazda M Hybrid, ca dotare standard. Sistemul inteligent de 24V reduce consumul de combustibil, crescand autonomia si scazand nivelul emisiilor prin refolosirea energiei recuperate in timpul decelerarii, pentru a alimenta un motor electric ce asista motorul de baza.

Noua Mazda3 Skyactiv-X3 este disponibila atat pentru versiunea hatchbak, cat si pentru sedan, in combinatie cu transmisia manuala Skyactiv-MT sau automata Skyactiv-Drive, ambele cu sase rapoarte. Sistemul Mazda i-Activ de tractiune integrala este disponibil optional pentru noua Mazda3 Skyactiv-X hatchback.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri