Primul model electric de serie Mazda, Mazda MX-30, lansat recent la Salonul Auto de la Tokyo poate fi deja precomandat si in Romania.

Mazda MX-30 este disponibila intr-o varianta speciala pentru lansare, cu un pachet bogat de dotari, la un pret de 33.900 euro cu tva inclus. Modelul se diferentiaza semnificativ fata de alte masini electrice, un argument in acest sens fiind distributia ideala a greutatii de 50:50 intre axe.

Printre dotarile standard ale noii Mazda MX-30 se numara jante de aliaj de 18”, faruri LED adaptive cu sistem de spalare, vopsea Ceramic Metallic, scaune fata electrice din material textil si piele, incalzite, cu functie de memorie, climatizare automata, ornamente din pluta pe consola centrala, proiectie laser pe parbriz, conectivitate Apple Carplay si Android Auto, senzori de ploaie si de lumina, display central de 8,8”, camera video pentru marsarier, senzori de parcare fata-spate, receptie radio digitala (DAB), sistem de navigatie integrat si geamuri fumurii spate.

La capitolul siguranta, modelul va include unele dintre cele mai noi tehnologii oferite de Mazda, prin asistentul inteligent de franare in oras (SCBS), sistemul de avertizare la depasirea banzii de rulare (LDWS), sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie (TSR), sistemul de asistenta pentru mentinerea benzii de rulare (LKA), asistentul inteligent de franare (SBS), pilotul automat adaptiv Mazda (MRCC), sistemul E-Call pentru urgente si alarma de efractie, iar pentru siguranta pasiva modelul este dotat cu un set complet de airbag-uri, inclusiv pentru genunchii soferului.

Modelul va avea garantia de 3 ani in limita a 100.000 de km, in timp ce a bateriei va fi de 8 ani in limita a 160.000 de km. Mazda MX-30 poate fi precomandata deja la toti dealerii Mazda din Romania si se estimeaza ca primele unitati vor fi livrate in a doua jumatate a anului 2020.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri