Toyota lanseaza un nou brand, Kinto, dedicat sa ofere servicii de mobilitate utilizatorilor din Europa, precum car sharing si car pooling.

Toyota a infiintat doua entitati, respectiv o companie de administrare a flotei (Toyota Fleet Mobility, cu sediul in Koln, Germania) si o companie de platforme digitale (Toyota Connected Europe, cu sediul la Londra, Marea Britanie).

Toyota Fleet Mobility, un joint-venture intre Toyota Financial Services Corporation si Toyota Motor Europe, se concentreaza pe cresterea serviciilor de leasing pe piata europeana. Compania are filiale in Spania, Franta si Italia, iar in plan sunt si achizitii. Recent, a achizitionat Inchcape Fleet Solutions pentru a-si dezvolta afacerile pe piata din Marea Britanie.

Toyota Connected Europe dezvolta si implementeaza o serie de produse si servicii asociate cu sisteme de vehicule conectate, cum ar fi Toyota Big Data Center, precum si servicii in cadrul platformei proprii Toyota Mobility Services.

Serviciile brandului Kinto, care urmeaza sa fie introduse pe unele piete europene, includ:

Retail jobs

- Kinto One: inchirierea unei masini cu servicii complete intr-o singura plata lunara.

- Kinto Share: un serviciu de car sharing cu masini hibride, care este deja operational in mai multe orase din Europa (Dublin, Venetia, Copenhaga si Madrid). Denumit Toyota Yuko, serviciul se va transforma in Kinto.

- Kinto Join: un serviciu de Car pooling va ajuta angajatii sa imparta drumul spre birou.

- Kinto Flex: leasing auto pe baza de abonament.

Citeste si:
Amazon a recepționat primul lot de 216 unități Iveco S-WAY CNG...
Amazon a recepționat primul...

Alte servicii luate in calcul de japonezi sunt ride-hailing sau o aplicatie multimodala. Serviciile vor avea acces facil prin aplicatii mobile si plati integrate.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri