Preşedintele Ford România, Ian Pearson, a anunţat că la fabrica din Craiova s-au produs până acum aproape 16.000 de viziere, care au fost oferite angajaţilor şi dealerilor companiei, şi speră ca în scurt timp producătorul de automobile să primească aprobarea din partea autorităţilor române pentru a putea dona viziere instituţiilor publice locale, "care au un rol foarte important în aceste circumstanţe dificile", scrie Agerpres.

"În cadrul vizitei de astăzi, am avut ocazia să-i arătăm premierului zona în care producem aceste viziere. Până acum am fabricat aproape 16.000 de viziere, pe care le-am oferit angajaţilor, dar şi dealerilor noştri. Cu siguranţă, prin fabricarea acestor viziere, Ford contribuie la reducerea cererii din lanţurile de aprovizionare pentru echipamente de protecţie personală, atât de necesare serviciilor medicale şi altor industrii. Pentru a continua cu sprijinul nostru, sperăm să primim în scurt timp aprobarea din partea autorităţilor române pentru a dona vizierele fabricate instituţiilor publice locale, care au un rol foarte important în aceste circumstanţe dificile. Sunt extrem de mândru de modul rapid în care echipa noastră a făcut posibilă trecerea de la concept la realitate în realizarea vizierelor pentru a reuşi să venim în sprijinul comunităţii locale, dar şi a angajaţilor noştri. Am spus întotdeauna că facem parte dintr-o comunitate specială şi că scopul nostru este să servim această comunitate", a spus preşedintele Ford România cu prilejul vizitei premierului Ludovic Orban la fabrica din Craiova.

Citește și: Ludovic Orban: Recomand românilor să cumpere mașini fabricate în România

El a reamintit că pandemia de coronavirus a obligat compania să adapteze modul de lucru, prioritatea fiind, în ceea ce priveşte reluarea operaţiunilor la fabrica de la Craiova, asigurarea sănătăţii şi siguranţei angajaţilor.

"Dacă nu puteam garanta acest lucru, nu ne-am fi putut relua activitatea. Astfel, pe lângă standardele globale din alte locaţii ale Ford Europa, am implementat un set cuprinzător de protocoale globale de securitate şi sănătate, inclusiv distanţarea socială. Fiecărei persoane care intră în uzină i se verifică temperatura, i se cere să completeze un chestionar privind starea sa de sănătate şi i se cere să poarte tot timpul o mască pentru faţă. Acestea sunt cerinţe zilnice pentru toţi angajaţii din uzină. Deşi am încercat să asigurăm distanţarea socială de 2 metri, în unele locuri de muncă acest lucru nu a fost posibil şi, prin urmare, în aceste locuri de muncă solicităm angajaţilor să poarte măşti de protecţie sau viziere pe care le fabricăm chiar aici, în fabrica noastră de motoare", a mai afirmat preşedintele Ford România.

Citește și: Cum arată activitatea în uzina Ford Craiova în prima zi de repornire a producției de autoturisme

Fabrica Ford din Craiova a reluat, luni, activitatea, într-un singur schimb, cu o parte dintre angajaţi. Pearson a mai spus că Ford România a sprijinit, în această perioadă dificilă, nu doar comunitatea din judeţul Dolj, ci şi alte comunităţi din România. Astfel, cu sprijinul Fundaţiei "Ion Ţiriac", a finanţat un nou dispozitiv de testare COVID-19, a achiziţionat şi livrat colete cu alimente esenţiale către peste 400 de familii nevoiaşe din trei regiuni diferite din România, a pus la dispoziţie maşini de diferite tipuri pentru direcţiile locale de sănătate publică şi a organizat cursuri de conducere defensivă online pentru liceenii din Craiova.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri