Kia lansează în a doua jumătate a anului un manual bazat pe inteligență artificială, care explică numele și funcțiile sau funcționalitățile regăsite pe modelele Kia, folosind camera smartphone-ului.

Aplicația Kia Owner’s Manual va fi dezvoltată în parteneriat cu Google Cloud și Megazone.

Kia a oferit clienților pe anumite piețe aplicații mobile care utilizează realitatea augmentată (Augmented Reality - AR) începând cu 2017. Cu toate acestea, utilizarea pe scară largă a aplicației a fost limitată, deoarece a necesitat măsurarea tuturor layout-urilor și a butoanelor pentru fiecare model nou.

Kia, Google și Megazone s-au concentrat pe recunoașterea simbolurilor de pe butoane, care fac ca aplicația să fie compatibilă cu orice model nou, deoarece simbolurile vehiculelor sunt universale. Asocierea cu Google Cloud și Megazone face ca noua aplicație ‘Kia Owner Manual’ să poată fi personalizată și adaptată pentru zeci de piețe globale ale Kia.

Citiți și 10 SUV-uri plug-in hybrid cu prețuri sub 50.000 euro.

Prin aplicarea tehnologiei unice de învățare a imaginilor bazată pe platforma AI utilizată de Google Cloud, funcția Scanner de simboluri a aplicației permite identificarea precisă a simbolurilor butoanelor din interiorul automobilului din orice unghi.

Dacă un utilizator scanează cu un smartphone simbolul ‘cruise control’ situat pe volan, platforma AI va recunoaște imaginea prin intermediul comunicării cu serverul. Apoi, smartphone-ul afișează instantaneu un videoclip care prezintă funcțiile detaliate ale sistemului ‘cruise control’.

Kia Owner's Manual App servește ca manual de utilizare digital, cu funcție de căutare. De asemenea, oferă un index al simbolurilor și un index al indicatorilor de avertizare, oferind o listă ilustrată a acestora, precum și definițiile lor.

Citiți și Peste 30 de mașini electrice în showroom-uri în 2020.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri