Toţi conducătorii de vehicule ai Societăţii de Transport Bucureşti (STB) SA vor purta uniforme, începând cu data de 1 iulie, a anunţat compania.

"În prezent, toate eforturile noastre sunt îndreptate spre transformarea fostei regii într-o companie eficientă şi mai apropiată de public şi dorim mai ales schimbarea mentalităţii pe un trend nou, proactiv, al unora dintre angajaţi care au rămas tributari vechilor obiceiuri. Am luat această decizie ca urmare a multor reclamaţii, anumiţi conducători şi manipulanţi de vehicule nu erau îmbrăcaţi adecvat, veneau cu şlapi, pantaloni scurţi, maiou. Începând cu 1 iulie, cine nu are uniformă nu intră pe traseu. Dar foarte mulţi şoferi sunt mândri de această investiţie şi poartă uniforma încă de când au primit-o", a declarat directorul STB SA, Alexandru Hazem Kansou, scrie Agerpres.

Potrivit sursei citate, de la 1 iulie 2020, fie că au sau nu sacou, în condiţiile unor temperaturi ridicate, şoferii vor purta în mod obligatoriu pantalon şi cămaşă cu mânecă lungă sau mânecă scurtă, iar opţional cravată sau eşarfă.

Citiți și Un combustibil realizat din CO2 din aer ajunge pe piață anul acesta.

STB SA menţionează că a comandat 14.700 de costume (din care 14.400 pentru bărbaţi şi 300 pentru femei), 19.200 de cămăşi bărbăteşti (cu mânecă scurtă şi cu mânecă lungă), 400 de cămăşi de damă (cu mânecă scurtă şi cu mânecă lungă) şi 4.900 de cravate şi eşarfe, printr-o investiţie în valoare totală de circa trei milioane lei.

Citeste si:
STB: 48 de linii din Regiunea București-Ilfov vor avea un parc...
STB: 48 de linii din Regiunea...

Purtarea uniformei face parte dintr-un program mai amplu al Primăriei Capitalei şi al noii conduceri a societăţii de transport public, prin care este vizată creşterea calităţii serviciilor oferite.

Sursa foto: Agerpres Foto

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri