Opel prezintă noul Opel Crossland, primul model care a adoptat noua față a mărcii. Pe lângă design, Opel a îmbunătățit șasiul și direcția modelului Crossland și a adăugat un nivel de echipare sportiv GS Line+, precum și sistemul adaptiv de control al tracțiunii IntelliGrip.

Integrând în mod organic grila radiatorului și farurile, Opel Vizor acoperă întreaga parte frontală a autovehiculului. Acesta extinde optic lățimea și organizează partea frontală cu un număr redus de elemente.

În partea din spate, luminile cu tentă închisă accentuează designul tipic Opel în formă de aripi al luminilor, iar suprafața neagră ultra-lucioasă a hayonului (disponibilă în combinație cu acoperișul negru) face noul Crossland să pară mai lat și mai robust.

Alte noutăți sunt scuturile de protecție față și spate (vopsite argintiu în cazul variantei Ultimate), proiectoare de ceață față cu LED (cu ornament cromat pentru variantele Ultimate și Elegance), bandouri cromate pentru uși, pentru nivelul de echipare Ultimate, precum și o gamă de jante din aliaj ușor de 16 și 17 inch. Jantele de 16 inch sunt disponibile în variantele argintii, bicolore și negru ultra-lucios, în timp ce jantele de 17 inch sunt disponibile bicolore și în varianta negru ultra-lucios.

Scaunele spate pot fi rabatate fracționat în raport de 60/40 și pot fi deplasate cu până la 150 mm, mărind volumul portbagajului de la 410 la 520 litri în doar câteva secunde. Rabatând complet scaunele spate, volumul portbagajului crește până la 1.255 de litri.

Sistemul adaptiv de control al tracțiunii IntelliGrip oferă cinci moduri:

  • Normal / pe șosea: „modul Normal” este activat imediat după pornirea modelului Crossland. Tracțiunea și sistemul ESP sunt adaptate pentru condiții de conducere normale în oraș, pe autostradă sau în zone rurale.
  • Zăpadă: acest mod special pentru iarnă asigură tracțiune optimă pe carosabil acoperit cu polei sau cu zăpadă, la viteze de până la 50 km/h. Controlul tracțiunii adaptează patinarea roților din față, reducând viteza roții care patinează și transferând cuplul către cealaltă roată față.
  • Noroi: acest mod permite o patinare mai mare a roților. Această patinare intenționată a roții cu cea mai mică tracțiune atunci când autovehiculul pornește permite îndepărtarea noroiului de pe pneu, putând fi restabilită tracțiunea. În acest timp, mare parte a cuplului este distribuită către roata cu cea mai bună aderență. Acest mod este activ la viteze de până la 80 km/h.
  • Nisip: acest mod permite o patinare redusă, simultană a ambelor roți conduse din față, asigurând înaintarea autovehiculului.
  • ESP oprit: acest mod dezactivează sistemul ESP și tracțiunea la viteze de până la 50 km/h. Din motive de siguranță, IntelliGrip revine automat la „modul normal” la viteze mai mari de 50 km/h.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri