6 sfaturi pentru alegerea distribuitorului de autoturisme potrivit

Te-ai întrebat și tu care este cel mai potrivit moment pentru a cumpăra o mașină? Probabil că ți-ai dat seama că nu este destul să îți dorești să faci această achiziție. În plus, va trebui să rezolvi câteva detalii importante care îți vor oferi siguranța achiziționării unei mașini în condiții excelente, la un preț corect și cu garanții extinse.

1. Vinde marca pe care ți-o dorești?

Dealerul auto perfect este cel care are în portofoliul său marca pe ți-o dorești. Este evident că atunci când îți dorești un Mondeo vei merge la dealer autorizat Ford pentru a găsi cele mai bune condiții de achiziție.
Un dealer autorizat are avantajul de primi direct de la importator mașinile pe care le vinde, iar asta înseamnă mai puține adaosuri comerciale. De asemenea, toate avantajele oferite de importator pentru a încuraja vânzările mărcilor respective vor fi implementate în reprezentanța auto respectivă.
Un dealer care nu vine marca pe care ți-o dorești dar încearcă să te convingă să cumperi altceva, nu este unul cu care vei dori să colaborezi pentru această achiziție.

2. Are prețuri corecte?

Solicită oferte de la mai mulți dealeri pentru a putea afla care sunt prețurile practicate pe piața auto. Chiar dacă prețul mașinii este cel afișat, diverse componente sau opțiuni pot reprezenta costuri ascunse pe care nu ar trebui să le accepți. Solicită o ofertă care să includă toate opțiunile pe care ți le dorești, inclusiv culoare, scaune încălzite, sistem de navigație, plafon panoramic, cutie automată, comenzi pe volan, etc.
Un dealer serios îți va oferi diverse variante de prețuri care includ discounturi de la importator sau includerea gratuită a unora dintre opțiunile menționate mai sus.

Citeste si:
10 sfaturi despre cum poți fi alături de copilul tău pe durata...
Ești părinte? 10 sfaturi...

3. Oferă posibilitatea unui test drive?

Înainte de achiziționarea unei mașini este important să mergi cu ea ca să îți poți face o impresie completă. Solicită dealerului auto să te programeze la un test drive cu modelul pe care ți-l dorești. Deși majoritatea vânzătorilor vor accepta doar varianta în care cineva din reprezentanță să te plimbe cu mașina, insistă să o conduci chiar tu. Experiența pe care o vei avea la condus este importantă din moment ce chiar tu vei fi șoferul și nu doar un simplu pasager.

4. Are mai multe variante de finanțare auto?

Dealerul ar trebui să te ajute cu o varianta de finanțare a mașinii, care este cea mai potrivită pentru tine. Dacă vei cumpăra mașina cu banii jos ar trebui să beneficiezi de un discount important. Dacă, în schimb, alegi un credit sau un leasing solicită o sesiune de consultanță în care să ți se prezinte avantajele și dezavantajele fiecărei metode în parte.

Citeste si:
Programele Rabla Clasic şi Rabla Plus demarează pe 26 aprilie
Programele Rabla Clasic şi...

5. Există varianta de buy back?

Relația cu un dealer auto ar trebui să fie una pe termen lung. Dacă serviciile oferite vor fi cele pe care ți le dorești, cu siguranță tot la el te vei întoarce și la următoarea achiziție auto.
Este doar interesul dealerului să te păstreze în portofoliul de clienți, din acest motiv ar trebui să vină în întâmpinarea ta cu oferte care să te atragă în viitorul apropiat. Printre acestea este inclusă și opțiunea de cumpăra el mașina ta atunci când vei dori să o schimbi, cu singura condiție ca noua mașină să fie cumpărată tot de la el.

6. Are prețurile negociabile?

Prețul afișat al unei mașini este unul care include multe elemente ce rămân necunoscute cumpărătorului. Fără a intra în detalii, trebuie să știi că sunt posibile multe reduceri de preț sau, de asemenea, includerea unor opțiuni pe mașină fără costuri suplimentare.
După ce ați bătut palma la un preț pe care îl consideri corect, solicită și alte avantaje cum ar fi un set de anvelope de iarnă sau revizii auto gratuite pentru o anumită perioadă.

Citeste si:
Huawei începe vânzarea de mașini electrice bazate pe tehnologia...
Huawei începe vânzarea de...

Sursa foto: Piqsels.com

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri