Unul dintre cele mai vechi logo-uri din industria auto a primit un nou design

Peugeot, unul dintre cele mai vechi branduri auto din lume, are un nou logo, asemănător cu cel prezentat pe conceptul electric e-Legend. Lansat în 2020, logo-ul actual al mărcii a trebuit să sufere câteva modificări. Peugeot adoptă acum un nou logo pentru a ține pasul cu produsele mărcii.

Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul mărcii Peugeot. Emblema cu figura leului a făcut mereu parte din brand. Cu noua identitate vizuală și cu noul logo, Peugeot îmbină istoria și hiper-modernitatea.

Pe lângă gama de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, Peugeot a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 Peugeot Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.

Citeste si:
Toyota Yaris a fost desemnată Mașina Anului în Europa
Toyota Yaris a fost desemnată...

Incepând cu anul 1850, Peugeot a avut 10 logo-uri succesive, toate purtând emblema leului. Peugeot Design Lab, studio-ul central de design al mărcii prezintă astăzi cea de-a 11-a versiune, mai elegantă.

Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1200000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, Peugeot inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii.

Sursa foto: Peugeot
Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri