Noul PEUGEOT 308 - primul model ce poartă Noul Logo PEUGEOT

Sursǎ foto: Peugeot

Noul PEUGEOT 308 - primul model ce poartă Noul Logo PEUGEOT

Designul seducător, vârf de gamă propus de noul PEUGEOT 308 afișează noua emblemă a mărcii. Arhitectura în totalitate optimizată pune în valoare spațiul interior și exprimă dinamismul și identitatea noului model.

PEUGEOT 308 oferă sisteme de asistență la condus de ultimă generație. PEUGEOT i-Cockpit® evoluează și integrează i-Connect® Advanced, un sistem de infotainment mai modern, intuitiv, conectat.

Eficient și extrem de performant din punct de vedere aerodinamic, noul PEUGEOT 308 este fidel conceptului mărcii și oferă motorizări plug-in hybrid, pe benzină sau diesel.

Prețul noului model pornește de la 18.325 € (prin Remat, TVA inclus), pentru versiunea termica, nivelul ACTIVE PACK 1.2 PureTech 130 S&S MT6. Pentru versiunea Plug-in Hybrid Active Pack 180 FWD pretul pornește de la 27.400 € (TVA-ul inclus, după deducerea bonusului de mediu). Valorile de consum in regim de rulare mixt sunt cuprinse între 1,2 și 5,9 l/100km, iar emisiile de CO2 au valori cuprinse între 27 și 133 g/km (WLTP).

„Noul Peugeot 308 este o mașină foarte așteptată, fiind primul model care poartă noul logo PEUGEOT. Numeroasele distincții primite după lansare demonstrează că Noul Peugeot 308 a atins așteptările. Astfel, noul nostru model a bifat deja 13 premii internaționale, printre care Mașina Anului 2022 în Slovacia, Croația și Portugalia.“ Dana Martian – Director Marketing și Comunicare PEUGEOT

Începând cu nivelul de echipare Allure, noul PEUGEOT 308 include comenzi virtuale "i-toggles" în totalitate configurabile ce înlocuiesc butoanele fizice pentru aerul condiționat. Amplasate în partea opusă a ecranului central, acestea asigură o estetică și un nivel tehnologic unice în segment.

Fiecare i-toggle oferă acces direct la principalele funcții ale mașinii: aer condiționat, telefon, radio sau aplicații mobile.

PEUGEOT i-Cockpit® păstrează principiul ecranului central "orientat către șofer ", pentru un mediu de condus ergonomic. Același lucru se aplică și în cazul consolei centrale, deschisă în mod deliberat către pasager, pentru a echilibra spațiul dintre cei doi ocupanți ai rândului din față.

Consola centrală oferă o zonă de încărcare wireless, dar și numeroase spații de depozitare și echipamente funcționale, în funcție de nivelul de echipare ales.

PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 130 de țări, marca a vândut peste 1 200 000 de modele în 2021. Pentru aniversarea a 211 ani de existență, PEUGEOT a inaugurat o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii.

Cu o gama de vehicule de pasageri electrificată în procent de 80% și o gamă de vehicule comerciale electrificată în procent de 100%, Marca PEUGEOT duce mai departe tranziția energetică.

Personalizate pentru tine