Lyft, principalul concurent din piața de ridesharing al Uber, își vinde divizia de vehicule autonome către o filială a Toyota, aceasta fiind cea mai recentă achiziție dintr-o serie care face ca lumea mașinilor cu conducere autonomă să devină din ce în ce mai mică.

Woven Planet Holdings, o filială a Toyota, urmează să achiziționeze divizia de conducere automată a Lyft, nivelul 5, pentru 550 de milioane de dolari (doar 200 de milioane în numerar în primp fază, iar ulterior, 350 de milioane de dolari, vor fi plătiți Lyft în decurs de cinci ani, scre The Verge.

Reprezentanții Lyft au declarat că această achiziție va ajuta compania să se poziționeze mai bine în piață pentru a obține, în cele din urmă, profit. Toyota a acceptat, de asemenea, să utilizeze datele și platforma flotei Lyft pentru orice serviciu comercial pe care îl lansează în cele din urmă sub filiala sa Woven Planet.

Acordul, care se așteaptă să se încheie în al treilea trimestru al anului 2021, pune capăt călătoriei de patru ani a Lyft către dezvoltarea și implementarea propriilor sale mașini cu conducere autonomă. Compania de transport își urmărește rivalul (Uber) la orice pas, în încercarea de a nu mai pierde bani.

Desigur, Lyft nu a experimentat tragedia supravegherii unei mașini cu conducere automată care a ucis un pieton, așa cum a făcut Uber în 2018. Mai degrabă, proiectul Lyft a fost la scară mică, dar productiv. În principal, a constat într-un proiect-pilot în Las Vegas, cu Aptiv folosind mașini cu conducere automată cu șoferi de siguranță pentru a efectua zeci de mii de călătorii cu taxiul.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri