Harley Davidson a lansat brandul de motociclete electrice LiveWire, care va avea în showroom-uri primul model în luna iulie anul acesta.

Prima motocicletă marca LiveWire este programată să fie lansată pe 8 iulie 2021 și să aibă premiera la Salonul Internațional al Motocicletelor pe 9 iulie 2021.

"Unul dintre cei șase piloni ai strategiei Hardwire este să conducem în domeniul electric prin lansarea LiveWire ca un brand complet electric. LiveWire intenționează, de asemenea, să inoveze și să dezvolte tehnologii care să fie aplicabile în viitor motocicletelor electrice Harley-Davidson," spune Jochen Zeitz, președinte și CEO al Harley-Davidson.

Cititi si Clujenii de la EastRide extind conceptul de curierat pe două roți în alte 4 noi orașe. Bucureștiul, pe listă

LiveWire va avea hub-uri în Silicon Valley, CA (LiveWire Labs) și Milwaukee, WI.

Retail jobs

Brandul LiveWire va fi comercializat în rețeaua Harley-Davidson ca un brand independent. Un model inovator de lansare pe piață va combina formatele digitale și fizice.

LiveWire va avea showroom-uri dedicate EV în locații selectate, începând din California. Aici clienții vor putea experimenta marca LiveWire într-un mod inovator.

Cititi si Ce țări au cele mai multe vehicule electrificate?

Noul brand va beneficia de expertiza inginerească Harley-Davidson, infrastructura lanțului de aprovizionare și capacitățile logistice globale.

Citeste si:
Harley-Davidson lanseaza anul viitor prima sa motocicleta electrica
Harley-Davidson incepe...

Harley-Davidson, Inc. este compania mamă a Harley-Davidson Motor Company și Harley-Davidson Financial Services.

Sursa foto: Harley Davidson
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri