Immersive Factory, companie sustinuta de acceleratorul de business Vive X, atrage o finantare de 1 milion de euro

Start-up-ul Immersive Factory, sustinut de acceleratorul de business Vive X si care ofera cursuri de formare bazate pe realitatea virtuala in domeniul HSE (Sanatate si Securitate in munca), a atras finantare in valoare de 1 milion de euro.

Immersive Factory, companie infiintata in urma cu trei ani de catre Olivier Pierre (CEO), Bertrand Pierre (CCO) si alti doi co-fondatori, Philippe Timsit si Francis Savic, dezvolta cursurile inspirate din situatii reale, in parteneriat cu grupuri industriale importante la nivel mondial. Finantarea in valoare de 1 milion de dolari a venit din partea WaterStart Capital (NCI).

Accelerata prin intermediul programelor HTC VIVE X in Londra si Shell LiveWire in Franta, Immersive Factory numara in prezent 30 de angajati impartiti intre sediul administrativ si de vanzari din Paris si centrul R&D din Albi, acesta din urma fiind concentrat pe crearea serviciilor de training prin intermediul realitatii virtuale, precum si imbunatatirea platformei utilizate pentru livrarea acestora.

"Experienta este cel mai bun profesor..."

Aceasta fraza ilustreaza perfect viziunea companiei Immersive Factory a ceea ce reprezinta de fapt predarea si invatarea. Training-ul in VR genereaza un impact mult mai mare comparativ cu cel conventional, intrucat acesta poate fi utilizat pentru a simula situatii periculoase si expune cursantii la riscurile de la locul de munca cu scopul de a reduce rata accidentelor de munca si de a imbunatati conduita acestora.

Citeste si:
Când estimează managerii români că își va reveni economia lovită de...
Când estimează managerii...

Odata cufundati intr-un mediu virtual, dar realist, cursantii pot practica diverse proceduri si, daca este cazul, pot experimenta situatii in care reguli importante de siguranta sunt incalcate. Pana la finalul cursului, managerii pot accesa diagrame statistice precise privind erorile comise de angajati in timpul experientei imersive. Pe langa educarea comportamentului angajatilor, organizatiile pot utiliza training-urile in VR si pentru a sustine sesiuni de dezbateri obiective in vederea unor schimbari importante si imbunatatirii sigurantei la locul de munca.

In prezent, Immersive Factory numara aproximativ o suta de clienti importanti, printre care se afla: Shell, Colas, Siemens, Moët Hennessy, Suez, Volvo, P&G, Engie, Airbus, EDF, Veolia, Saint Gobain, Orano, Eiffage, Bureau Veritas, Air Liquide etc. Pentru a-si sustine clientii atunci cand este implementata realitatea virtuala si pentru a promova platforma, Immersive Factory a creat o retea de retaileri internationali, numarand in prezent peste 40 de parteneri.

Campania de strangere de fonduri are ca scop extinderea serviciilor oferite de Immersive Factory la nivel global, pentru a sustine clientii din toate locurile/zonele si pentru a raspunde nevoii de reinnoire a metodelor de training in domeniul sanatatii si securitatii in munca.

“Realitatea virtuala ne permite reproducerea situatiilor de la locul de munca cu o acuratete asemanatoare realitatii. Aceasta reprezinta un atu real pentru imbunatatirea training-urilor in domeniul sanatatii si securitatii in munca a clientilor nostri. Cursurile sunt adaptate atat angajatilor noi, cat si persoanelor care au absolvit liceul cu multi ani in urma. Abordarea recreativa a cursurilor sporeste atat interesul de a invata, precum si abilitatea de a asimila informatii noi, eliminand orice bariera culturala. Realitatea virtuala reprezinta o tehnologie de varf ce poate fi folosita in vederea atingerii unor obiective ambitioase de invatare, a declarat Olivier Pierre, CEO Immersive Factory.

Citeste si:
Altex deschide un nou magazin după o investiție de 5 mil. de euro
Altex deschide un nou magazin...

“In calitate de investitor timpuriu in Immersive Factory, suntem incantati sa vedem aceasta noua strangere de fonduri. Noul capital va permite companiei sa accelereze dezvoltarea solutiilor inovatoare privind training-ul in VR, in prezent acestea fiind utilizate de companii mari la nivel global, cu ajutorul echipamentelor VIVE, precum Vive Pro si Focus Plus”, a declarat Dave Haynes, Director de Dezvoltare Ecosistem & Vive X, regiunea EMEA.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri