Volkswagen intenționează să înceteze vânzarea vehiculelor pe combustibil în Europa până în 2035, a declarat un membru al consiliului pentru ziarul german Muenchner Merkur, scrie theverge.com.

Klaus Zellmer, membru al consiliului de vânzări al Volkswagen, a declarat că brandul german va „renunța la vânzarea mașinile cu motor cu combustie internă în Europa între 2033 și 2035”.

Managerul mai spune că ar fi nevoie de mai mult timp pentru a opri vânzarea modelelor pe combustibil în SUA și China - ceea ce se va întâmplă ceva mai tărziu. America de Sud și Africa vor fi ultimele regiuni, deci „va dura mult mai mult”.

Zellmer a declarat că întreaga flotă a producătorului de automobile va fi neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2050 cel târziu. El dorește ca vehiculele electrice să reprezinte 70% din vânzările totale ale companiei în Europa până în 2030.

Țintele Volkswagen neutre în materie de carbon sunt apropiate de mai mulți concurenți. Ford a declarat, la începutul acestui an, că va vinde doar vehicule electrice în Europa până în 2030 și intenționează să cheltuiască 1 miliard de dolari pentru a-și transforma fabrica din Köln, Germania, într-o linie de producție de automobile electrice. În aprilie, Honda a declarat că intenționează să elimine treptat mașinile pe combustibil până în 2040.

Retail jobs

Mai multe țări europene își au propriile obiective de interzicere a vehiculelor alimentate pe combustibil, Norvegia urmărind pentru 2025 și Franța în 2040, iar Marea Britanie planifică pentru 2030. În SUA, California intenționează să interzică vânzarea vehiculelor pe combustibil până în 2035, cu alte câteva state care adoptă modelul Californiei.

Sursa foto: Shutterstock.com
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri